וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כח צביקה

אמילי גרינצווייג

19.7.2010 / 13:20

איגוד חברות הפרסום קורא למועצת הכבלים והלווין לאפשר לצביקה ליבליך לשמש מנכ"ל ערוץ 24: "המועצה פוגעת בקרן האור היחידה בשידור המסחרי"

יו"ר איגוד חברות הפרסום מודי כידון יוצא נגד החלטת מועצת הכבלים לא לאפשר את המשך כהונתו של סמנכ"ל השיווק של קשת צביקה ליבליך בתפקיד מנכ"ל ערוץ 24 בשל ניגוד עניינים. כידון פנה השבוע בנושא במכתב אל יו"ר מועצת הכבלים והלווין, ניצן חן.

מהאיגוד נמסר כי "המועצה בחרה לפגוע בקרן האור היחידה בשידור המסחרי ולמנוע את המשך פעילותו של מר ליבליך בשל ניגוד עניינים לכאורה".

"לא הבחנו בכל ניגוד עניינים נהפוך הוא- קשת ומר ליבליך הביאו לערוץ עשייה טלוויזיונית נמרצת שתוצאותיה נראות מדי יום על המסך", מסר כידון. "כניסת קשת לערוץ 24 בניהולו הנמרץ של מר ליבליך חולל שינוי בערוץ 24, שהפך ערוץ משמעותי בשוק הפרסום והמדיה. שינוי אשר אפשר למשרדי הפרסום בשוק ליעל ולהוזיל את מחיר המדיה. הערוץ הגדיל את מלאי הרייטינג המסחרי בלמעלה מ-10 אחוז, ומלאי הרייטינג החדש הביא להקטנת הפער בין הביקושים להיצע".

מועצת הכבלים והלווין הודיעה כי החליטה שלא לאפשר לליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת לשמש מנכ"ל הערוץ, זאת בהמשך לבדיקה אותה החלה המועצה במרץ 2009 ודרישה כי מנכ"ל הערוץ לא יהיה עובד קשת מחשש לניגוד עניינים. מהמועצה נמסר:"החלטת המועצה בעניין סיום כהונתו של מר ליבליך התקבלה לפני כשנה. מועצת הכבלים והלוויין היא הגורם המוסמך לקבוע בעניין זה ועל ערוץ 24 לעמוד בהחלטה ככתבה וכלשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully