וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה למשטרה נגד הקמפיין של קניון ארנה

אמילי גרינצווייג

26.8.2010 / 17:32

באגף לקידום מעמד האשה בויצו מבקשים מהמשטרה לחקור את העומדים מאחורי הקמפיין הפרסומי החדש של הקניון בחשד לפרסום פוגעני

נשות האגף לקידום מעמד האשה של ויצו הגישו היום (ה') תלונה למשטרה וביקשו לחקור את העומדים מאחורי הקמפיין הפרסומי החדש של קניון ארנה בהרצליה, בחשד לעבירה על סעיף 214א לחוק העונשין בדבר פרסום פוגעני על שלטי חוצות. במסגרת הקמפיין הוצגו תמונות שונות בהן נראות נערות צעירות בעירום חלקי ומלא בתנוחות של אלימות מינית ובאחת מהתמונות אף נראית נערה עירומה אחוזת בעטין של פרה, כשידה שותתת דם.

עליית קמפיין החוצות לפני כשבוע באזור המרכז גרר תגובות חריפות מהציבור הרחב ותלונות רבות הגיעו לארגון ויצו. בעקבות פניית ארגון ויצו לחברה המפרסמת ולעיריית תל אביב החליט ראש העיר תל אביב רון חולדאי להורות על הסרת השלטים הפוגעניים באופן מיידי.

בפניית הארגון למשטרה נכתב: "שלטי החוצות (של קניון ארנה) מציגים נשים ונערות מנוצלות לשירותי מין תוך שאלו הכולאים אותן נוהגים בהן באלימות קשה, והם בבחינת פורנוגרפיה אלימה בעלת מאפיינים פדופיליים קשים, אשר מעבר להיותם אלימים ומבזים, מהווים פגיעה חמורה ברגשות הציבור ובמוסר הציבורי". לאור כל אלו מתבקשת המשטרה לפתוח בחקירה של כל הנוגעים בדבר, בחשד להצגת פרסום פוגעני מעל שלטי חוצות.

ארנפרוינד-כהן הוסיפה היום כי "הקמפיין של קניון ארנה שבר שיאים של בוטות, גסות ועידוד לאלימות כנגד נשים והוא מסוכן מאוד במרחב הציבורי. לצערנו בתקופה האחרונה נרצחו בישראל מספר נשים רב וכאשר רבות אחרות מאוימות באופן תדיר על ידי בעליהן, קמפיין כזה מעודד ויוצר רוח גבית לאלימות כנגד נשים ונערות ולזילות מקומה של האשה בחברה שלנו".

מקניון ארנה נמסר: לא קיבלנו את התביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully