וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס לחג

אמילי גרינצווייג

6.9.2010 / 13:06

הרשות השניה פסקה קנס של 30 אלף שקל לרדיו ירושלים, על אי עמידה במחוייבויות. רדיו לב המדינה נקנס ב-40 דקות פרסום, על שיבוץ פרסומות בניגוד לכללים

מועצת הרשות השניה הטילה קנס בסך 30 אלף שקל על רדיו ירושלים. ועדת ערר של המועצה דנה בשבוע שעבר בערעור שהגישה התחנה, בהנהלתם של שמעון אלקבץ ושלום אורן, בנושא הליקויים והפערים הקיימים בלוח השידורים ובמצבת כוח האדם של התחנה ביחס להתחייבויותיה במכרז. עיצום נוסף בסך עשרת אלפים שקלים יוטל במידה והתחנה לא תשלים את מחויבויותיה בתוך 60 יום.

הוועדה דנה בערר של רדיו לב המדינה, בראשות אלעד ישי, מנכ"ל התחנה, בנושא עירוב בין פרסום ותוכן, וקבעה כי ארבע תוכניות ששודרו במסגרת התוכנית "ערב ים תיכוני", שובץ פרסום הנוגד את כללי הרשות, ללא הפרדה מספקת בין התכנית למקבץ. המועצה החליטה לקנוס את התכנה ב-40 דקות פרסום, 10 על כל תכנית, בשל הפרה זו.

דליה זליקוביץ, יו"ר ועדת ערר של מועצת הרשות השנייה, התייחסה להחלטות הוועדה ומסרה: "ההחלטות משקפות מדיניות רגולטורית של שמירה על התחייבויות מכרזיות והעלאת רמת השידורים לצרכנים. במקרים בהם הוועדה רואה ניסיון כנה של הזכיינים לשפר ולהעלות רמות אלו, הוועדה תתחשב בנתונים אלה ותדון לקולה. הוועדה לא תסבול הפרות חוזרות ונשנות, שמשקפות רמיסה של החוקים והכללים, ובמיוחד בנושאים הכוללים תכנים שיווקיים ופרסומות אגב."

מנכ"ל רדיו ירושלים שמעון אלקבץ מסר בתגובה להחלטה: "רדיו ירושלים החדש בבעלותו של ג'קי בן זקן ציין ב-1 בספטמבר שנה לעלייתו לאוויר וזוכה להצלחה מדהימה בנתוני ההאזנה בירושלים וסביבתה ולצמיחה כלכלית בתחום המכירות והשיווק. מאז כניסתי לתפקיד כמנכ"ל התחנה לצידו של שלום אורן הוכנסו שינויים רבים בלוח השידורים לצורך התאמתו למכרז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully