וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי שולחת אתכם לפנימיה

אמילי גרינצווייג

6.9.2010 / 21:36

אורי גרוס יערוך סדרה חדשה בערוץ הילדים של yes, שתבוסס על ספרה של אסתר שטרייט וורצל "אליפים", גיבור הסדרה הוא הילד של ראש הממשלה

טדי הפקות מפיקה עבור ערוץ הילדים של yes מעלה דרמת מקור חדשה על פי ספר הילדים "אליפים" מאת סופרת הילדים אסתר שטרייט וורצל. את הסדרה יכתבו התסריטאיות אסתר נמדר ושני מלמד ויערוך אורי גרוס. בקרוב יחלו הליהוקים לסדרה שתעלה בתחילת 2011.

במרכז הסיפור עומד רוני, נער מתבגר שאיבד את אימו ועובר ללמוד בבית הספר החקלאי "גנות", שם הוא מקבל את הכינוי "אליף", שמשמעותו תלמיד שנה ראשונה בפנימייה. במסגרת המעבר לפנימייה נאלץ רוני להתמודד עם תלמידים גדולים ממנו, עם טקסי קבלה משונים אותם עוברים תלמידים חדשים, עם חברים חדשים וגם עם אהבות חדשות.
הרקע של רוני שונה מהרקע שמוצג בספר, וכאן הוא מגיע כבנו הלא-מוכר של ראש הממשלה מנישואיו הראשונים. אחרי מות אמו, רוני מגיע לגנות על מנת שלא לגור עם אביו ומשפחתו החדשה, ממנה הוא מסתייג. רוני אינו מעוניין שידעו על עברו – והוא שומר על סודו בקנאות.

הסדרה תעקוב אחר חייהם הבלתי שגרתיים של התלמידים, שגם גרים בפנימייה בחברה נטולת הורים וגם לומדים בבית ספר חקלאי עם ערכים ירוקים ולימודי סביבה.
הליהוקים לסדרה צפויים להתחיל כבר בתקופה הקרובה והצילומים מתוכננים לחודשי החורף.

מערוץ הילדים נמסר בתגובה: " בימים אלו נשלמות ההכנות לצילומי הסדרה. אנו גאים להפוך את הספר הנפלא אליפים לדרמה עתירת פרקים ולחשוף דור חדש של ילדים ליצירת המופת המרגשת של אסתר שטרייט וורצל. אנו בטוחים שבעזרת הצוות המופקד עליה היא תהפוך במהרה לסדרה פופולארית שתסחוף אחריה את צופי הערוץ".

מ- yes נמסר בתגובה: "אנו מצפים בהתרגשות לעליית הסדרה ובטוחים שילדי yes יזכו לסדרה איכותית וסוחפת. הסדרה תשודר כמובן גם ב- yes VOD".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully