וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן אדלר יעביר בהדרגה מניותיו בקבוצה לשותפים הצעירים

TheMarker Online

14.9.2010 / 15:49

תהליך דילול מניותיו של אדלר הוא חלק ממהלך שהחל לפני כחמש שנים: "אני מתכוון להמשיך בתפקידי כיו"ר פעיל, אנו רוצים לחזק את מעמדם של המנהלים הצעירים"

שינויים במערך אחזקת המניות בקבוצת אדלר חומסקי: בימים אלה מתחיל תהליך בו יעביר ראובן אדלר בהדרגתיות, ולאורך מספר שנים את מניותיו לשותפים הצעירים בקבוצה.

אדלר ימשיך לשמש יו"ר פעיל בשנים הקרובות ויוביל את הקבוצה ביחד עם איל חומסקי. תהליך דילול מניותיו של אדלר הוא חלק ממהלך שהחל לפני כחמש שנים עם צירופם של אמיר גיא ואורי עיני כמנכ"לים משותפים של משרד הפרסום.

בתקופת ניהולם של גיא ועיני צמח משרד הפרסום אדלר חומסקי ב-60% והפך למשרד הפרסום השני בגודלו בישראל. בשנה שעברה הוא אף זכה בתואר משרד השנה.

אדלר: "בתחילת דרכו של המשרד שמנו לעצמנו למטרה להיות קבוצת הפרסום המובילה בישראל, ועכשיו אנחנו צריכים לשמר את המעמד הזה, ולהמשיך לגדול ולהתפתח כדי לתת ללקוחותינו את המוצר הטוב ביותר. חיזוק מעמדם של המנהלים הצעירים שמובילים את המשרד הוא חלק מתפישת עולמנו. אני מתכוון להמשיך בתפקידי כיו"ר פעיל ולהמשיך להוביל לניצחונות".

השותפים בקבוצת אדלר חומסקי הם: ראובן אדלר, איל חומסקי, אמיר גיא, אורי עיני, אורי לברון, עומר שמעוני ויונתן סטירין.



בין לקוחותיו הבולטים של המשרד: בזק, בנק הפועלים, שופרסל, פלאפון, גאפ, בזק בינ"ל, יפאורה תבורי, פסגות, תמי 4, צ'מפיון מוטורס, אלקטרה, ביטוח 9000000, פרוקטר & גמבל, מפעל הפיס, הום סנטר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully