וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים מצחיקים

אמילי גרינצווייג

15.9.2010 / 11:14

יוצרי "מ.ק 22" של ביפ, ירון ניסקי ודורון צור, מונו לכותבים הראשיים של ערוץ HOT קומדי סנטרל. בקרב יוחלט בערוץ על סבב הפקות המקור הראשון שיצא לדרך

ירון ניסקי ודורון צור מונו לכותבים הראשיים של ערוץ HOT קומדי סנטרל, שמפיקה ענני תקשורת. השניים יכתבו את הרצועה היומית החדשה של הערוץ וייקחו חלק בפיתוחי תוכן נוספים.

ניסקי וצור יצרו וכתבו יחדיו את סדרת האנימציה "מק. 22" של ביפ, היו חלק מצוות הכותבים של RED BAND של HOT, שימשו ככותבים הראשיים של תוכנית האירוח "מה קשור" ב HOT3, וככותבים ראשיים בתוכניתו של אסף הראל בערוץ 10. כמו כן כתבו עבור הסדרות: "בשורות טובות" ,"קצרים" ו"לא לפני הילדים".

השניים מכרו לרשתFOX האמריקאית סדרת אנימציה אינטרנטית בשם "security 7" המספרת את סיפורם של חיילי הצבא האמריקאי באפגניסטן. בקרוב תעלה ברשת "השנים הכי טובות", סדרה קומית חדשה שיצרו, בכיכובם של גידי גוב, קרן מור ואורנה בנאי. בימים אלו מקיימים בערוץ פגישות עם מפיקים ויוצרים ובקרוב יוחלט לגבי סבב הפקות המקור הראשון אשר יצא לדרך. הערוץ ישודר ב-HOT החל בינואר 2011.

אהד אשכנזי, מנהל ערוץ HOT קומדי סנטרל מסר: "מדובר בשני כותבים מוכשרים מאד, עם ראש פרוע ואהבה אמיתי לסאטירה. אני מברך על החלטתם להצטרף לצוות המוביל של ערוץ HOT קומדי סנטרל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully