וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CNN פיטרה מגיש חדשות עקב התבטאויות אנטישמיות

אריאל קריל

2.10.2010 / 10:10

ריק סנצ'ז פוטר לאחר שתקף בראיון את הקומיקאי ג'ון סטיוארט והשמיע הערות אנטישמיות. "מי שמנהל את CNN דומה לסטיוארט ואתה רומז שיהודים הם מיעוט מדוכא?" אמר למראיינו

רשת הטלוויזיה CNN פיטרה אמש (שישי) את מגיש החדשות ריק סנצ'ז לאחר שכינה את הקומיקאי ג'ון סטיוארט, מגיש התוכנית הפופולרית The Daily Show, גזען ורמז ש-CNN ויתר הרשתות מנוהלות על ידי יהודים. סנצ'ז אמר את הדברים ביום חמישי בראיון לתוכנית רדיו.

"ריק סנצ'ז כבר לא מועסק בחברה", נכתב בהודעה ששחררה CNN לתקשורת. "אנחנו מודים לריק על השנים שהיה איתנו ומאחלים לו בהצלחה". סנצ'ז, בן למהגרים קובנים, אמר בראיון שלסטיוארט יש דעות קדומות כלפי כל מי שלא נולד כמוהו לאם מורה ואב רופא. "תראה את התוכנית שלו", אמר סנצ'ז, "במי הוא מקיף את עצמו? רק באנשים שדומים לו".

"אני לא קונה את זה שיש גזענים רק בימין", המשיך סנצ'ז, "יש גזענים בשני הצדדים. אני חושב שהתוכנית של ג'ון במהותה מתאפיינת בדעות קדומות כלפי כל מי שאינו מסכים עם נקודת המבט שלו שהיא ברובה נקודת מבט לבנה, ליברלית, מוסדית. הוא לא יכול להתייחס לאחד כמוני, אחד שאבא שלו עבד קשה כל חייו, הוא לא יכול להתייחס לאחד כמוני שגדל בעוני".

בתגובה לטענת המראיין שסטיוארט הוא בן מיעוטים בדיוק כמוהו עקב מוצאו היהודי, גיחך סנצ'ז ואמר: "כן, כן, באמת קבוצה נטולת כוח. על מי אתה עובד? אני אומר לך שכל מי שמנהל את CNN דומה לסטיוארט והרבה מהאנשים שמנהלים את כל הרשתות האחרות דומים לסטיוארט. ואז אתה בא ורומז שאיכשהו האנשים במדינה הזאת שהם יהודים הם מיעוט מדוכא?"

סנצ'ז נחשב עד לא מזמן לכוכב עולה ב-CNN, בעיקר בזכות תוכניתו "Rick’s List". יחד עם זאת, הוא ספג לא מעט עלבונות מסטיוארט בפינה שבה מגיש הדיילי שואו מציג את הטעויות והרגעים המביכים של מגישי הטלוויזיה ברשתות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully