וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב היח"צ של ADD עובר לטיפולו של דני לוי

אמילי גרינצווייג

11.10.2010 / 9:02

סוכנות התוכן החדשה של ירון ליכטנשטיין, עד לאחרונה מנכ"ל לוק מבית ידיעות אחרונות, בוחנת אפשרות להתמודדות על רישיון לערוץ מסחרי ב-2012

תקציב יחסי הציבור של קבוצת התוכן וייצוג האומנים ADD יטופל בחטיבת גופי התקשורת של משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת בניהולו של יניב לייבוביץ', כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ADD היא למעשה חטיבת הטאלנטים והתוכן שעזבה את הסוכנות יחד עם המנכ"ל ירון ליכטנשטיין.

גורמים בקבוצה בניהולו של ירון ליכטנשטיין סיפרו היום לוואלה! ברנז'ה כי מאחורי המהלך עומדת התמחותו של משרד יחסי הציבור בתחום המדיה והעובדה כי הוא מטפל בפלטפורמות שידור ותוכן רבות, לצד כוונת הסוכנות להפוך לקבוצת תוכן הפעילה בכל הפלטפורמות, בישראל ובשוק הבינלאומי, כמו גם להקמת קבוצה להתמודדות על רישיון לערוץ מסחרי ב- 2012.

קבוצת ADD שותפה להפקת של סדרות ביניהן "עספור", "החצויה" וכן "מה בכריש", תכנית ילדים חדשה אותה יצרו חנן סביון וגיא עמיר ותעלה בערוץ הילדים בדצמבר ו"הסוכנות" אותה כותב יריב הורביץ וצפויה לעלות לשידור בחודשי הקיץ ב-HOT.

בין מציוגי הקבוצה: גל גדות, גלית גוטמן, מירי בוהדנה, אילנית לוי, הילה נחשון, דנה פרידר, יון תומרקין, ימית סול, עדי הימלבלוי, מייקל לואיס, עמית פרקש, אגם רודברג, סיון קליין, אביב אלוש, זהר ליבה, אנחל בונני, נועה וולמן, שריי גבעתי, לירון וייצמן, דון לני גבאי, טל מוסרי, אנה זאיקין, לוקה שקד, מושיק גלאמין, רותם סלע, רונית יודקביץ', אור גרוסמן ועוד.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של ירון ליכטנשטיין. ממשרד דני לוי תקשורת אישרו את הפרטים אולם סירבו להתייחס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully