וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל רבינוביץ לערוץ 9

אמילי גרינצווייג

17.10.2010 / 13:51

מגיש החדשות של ערוץ RTVI עובר לחדשות ערוץ 9. רבינוביץ' הוא איש החדשות הרביעי שעושה את אותה דרך בשנה האחרונה

מיכאל רבינוביץ', מגיש החדשות של RTVI, עובר לחדשות ערוץ 9, שם יגיש את מהדורות החדשות של הערוץ ב19:00 וב21:00. רבינוביץ' הוא איש החדשות הרביעי שעובר מערוץ RTVI לערוץ 9 בשנה האחרונה לצד שלושת הכתבים: יבגני ארליך, אלכסנדר דשקוב ולודמילה זוזובסקי.

רבינוביץ (34) בעל תואר ראשון בעיתונאות ותקשורת, החל את דרכו המקצועית בישראל כמגיש תכניות ברדיו בשפה הרוסית. לאחר מכן שימש כמנחה בתכנית הטלוויזיה "פריקול" שהופקה על ידי ICP עבור ערוץ 3 בכבלים. בין השנים 2002-2009 ערך והגיש תכניות אקטואליה יומיות ושבועיות בערוץ RTVI.

מיכאל רבינוביץ מסר: "כל התחלה חדשה היא מרגשת ולכן אני מתרגש לקראת השידור הראשון שלי בשבוע הבא. בערוץ 9 פגשתי צוות עיתונאים מקצועי ואני משוכנע כי עבודתנו המשותפת תהיה לטובת הצופים".

אלכס גולצקר , סמנכ''ל חדשות והפקה בערוץ 9: " מדובר בעיתונאי בכיר ומוערך שמקצועיותו מוכחת על המסך. זהו צעד חשוב נוסף של מערכת החדשות העצמאית של הערוץ. העובדה כי מצטרף למערכת מגיש נוסף מדברת בעד עצמה ומצביעה על השאיפה שלנו להגיש לקהל צופינו את מהדורת החדשות הטובה והמקצועית ביותר".

לאוניד בלחמן, מנכ"ל הערוץ, מסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של רבינוביץ, ובטוחים כי מהלך זה ייתן רוח גבית למהדורת החדשות בערוץ. בתקופה הקרובה אנו צפויים למהלכים משמעותיים נוספים, שישדרגו את מערכת החדשות בפרט ואת תכני הערוץ בכלל, כל זאת לטובת קהלי היעד המגוונים של הערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully