וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיכוב נוסף לערוץ הספורט של ONE

אמילי גרינצווייג

17.10.2010 / 16:57

הרשות להגבלים עסקיים ענתה לפניית מועצת הכבלים והלווין כי הערוץ ש-ONE התכוונה לעלות מחר, דורש את אישורה, עקב בעלותו הצולבת של מו"ל ידיעות אחרונות ובעל האחוזים ב-HOT, נוני מוזס

רשות ההגבלים העסקיים הודיעה היום למועצת הכבלים והלווין כי העלאת ערוץ הספורט של ONE תדרוש את אישורה. בכך מתעכבת שוב עלייתו לאוויר של הערוץ שבתחילה תוכנן להתחיל לשדר מחר (שני).

הרשות להגבלים עסקיים נדרשה לסוגיה בעקבות פנייה של מועצת הכבלים והלווין, מאחר והערוץ המיועד להיות משודר בחינם ב-HOT וב-yes, נמצא בבעלותו של מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, שמחזיק גם ב17% ממניות HOT ובכך סותרת את תנאי המיזוג של חברות הכבלים. יש לציין, כי זהו צעד לא שגרתי מפני שבדרך כלל נדרש רק אישור המועצה להעלאת ערוצים חדשים בפלטפורמות של HOT ו-yes.

בתוך כך, המשך ההשקעה של פטריק דרהי ב-HOT יביא להפחתה באחוזי השליטה של מוזס בחברה, מ17% ל5% וייתכן שהדבר יקל על אישור עליית הערוץ. בנוסף, בחברת yes יכולים לבחור להגיש בקשה משלה למועצה להעלאת הערוץ, ללא אישור הרשות, אך ההערכות הן שלא תבחר לעשות כן.

בינתיים, ONE העבירה את זכויות השידור של משחקי ליגת העל לנשים בכדורסל, באופן זמני, לטלוויזיה החינוכית, בשל העובדה שמועצת הכבלים והלווין טרם אישרה את העלאת הערוץ. ONE רכשה את כלל זכויות שידור משחקי הליגה למשך שלוש שנים ובחברה מקווים שיוכלו להתחיל בשידורים בהקדם, לאחר קבלת האישורים הנדרשים. משחק הפתיחה של הליגה ישודר מחר בערוץ 23 של החינוכית.

מהוט נמסר בתגובה כי טרם קיבלו כל הודעה בנושא.
ניצן חן, יו"ר מועצת הכבלים והלווין הסתפק בברכה : "אני מברך על מציאת פתרון לשידור משחקי ליגת העל לנשים בכדורסל עד לבירור שאלת חוקיותו של הערוץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully