וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של ספטמבר: עמוס רגב, עורך ישראל היום

אמילי גרינצווייג

19.10.2010 / 12:22

איגוד השיווק הישראלי בחר בעורך החינמון בזכות "הפיכתו למותג תוכן עיתונאי וחדשותי"

עמוס רגב, העורך הראשי של "ישראל היום", נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי כאיש השיווק של חודש ספטמבר 2010. רגב, ממקימי העיתון, נבחר בזכות מהלך הפיכת העיתון ממוצר המחולק בחינם למותג תוכן עיתונאי וחדשותי.

בנימוקי הבחירה נכתב כי הקמת "ישראל היום" ביולי 2007 יצרה מהפיכה כוללת בשוק העיתונות בארץ בהיותו מחולק ללא תשלום. העיתון, המופץ ברחבי הארץ בבתי מגורים, במקומות עבודה, במקומות ציבוריים ובתחבורה הציבורית, הצליח בתוך זמן קצר לעורר עניין רב, הן בקרב הקוראים והן בקרב המתחרים, והפך לחלק משגרת יומם של יותר ממיליון קוראים ביום.

ביולי האחרון, בדיוק שלוש שנים מיום הקמתו, העלה סקר ה TGI כי נתוני החשיפה של "ישראל היום" בימי חול מעמידים את העיתון בראש טבלת הסקר, והנתונים הגיעו לכדי 35.2% גיליון סוף השבוע, שחשיפתו נמדדה לראשונה, זכה לחשיפה של 25.7% .

עמוס רגב מכהן כעורכו הראשי של "ישראל היום" מיומו הראשון של העיתון. רגב הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה ובמדע המדינה ותואר שני בהיסטוריה צבאית, עוסק בעיתונות קרוב לשלושים שנה. רגב שימש כראש דסק ב"ידיעות אחרונות", שליח העיתון ללונדון וכראש מערכת החדשות וכסגן עורך ב"מעריב".


בחירת האיגוד ברגב מצטרפת לבחירות עבר של עורכים מהעיתונות המודפסת כגון גיא רולניק, עורך ומייסד דה מארקר שזכה בתואר ביולי 2005 וחגי גולן, העורך הראשי של גלובס שזכה בו באוגוסט 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully