וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את שני אסולין

וואלה! ברנז'ה

25.10.2010 / 16:29

מפיקת פוסט בצ'רלטון

גיל: 25

השכלה: מסיימת שנה שנייה במכללת רמת גן, לתואר ראשון בניהול ותקשורת של האוניברסיטה הפתוחה


מה בעצם אני עושה: אחראית על מערך הפוסט בערוצי הספורט שלנו ועורכי הוידיאו. אנחנו עורכים תקצירים, כתבות, קליפים, פרומואים ועוד. בעבודה הזאת צריך לעבוד מול הרבה גורמים, מחלקת התוכן, הפרומו, הגרפיקה, חדר שידור של הערוץ - העיקר שלא משעמם לי.


תפקידים קודמים: מתאמת הפקה בתוכניות "קופסא שחורה" עם עמנואל רוזן, "אדרנלין" עם ענת גורן, "הפרעות קשב" עם דנה ויס, "חשופים"- עונה ראשונה, "הכל דבש"- עונה 2

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: את התודה שלי אני חייבת לאייל סימן טוב, מפיק ואדם מדהים שלמדתי ממנו המון. הגעתי אליו לפגישה בלי הרבה ניסיון, והוא נתן לי את ההזדמנות וקיבל אותי לעבודה בהפקה הראשונה שלי בחברת "טו שוט סרטים". גם דורית הסל, המפיקה שלי ב"חשופים", עזרה לי מאוד. אין הרבה כמוה.

איפה את בעוד 5 שנים: מקווה להתקדם לתפקיד ניהולי, מקווה להישאר בתחום הספורט וכדורגל בפרט שמאוד מעניין אותי. בטח גם נשואה, עם ילד ועוברת לגור במושב.

מה אוכלת לצהריים: משתדלת להביא אוכל בריא מהבית כמו סלטים וחזה עוף, או את האוכל המדהים שאמא שלי שולחת לי . אבל אני עובדת בסביבה של גברים וזה הופך להיות קשה יותר, אז לפעמים אני מתפתה והולכת לאכול איתם פלאפל, חומוס או שווארמה.

פרגני למתחרים: צ'רלטון העלתה את איכות שידורי הספורט בישראל, ועם כמות השידורים שלנו קשה להתחרות, אבל אין ספק שיש מקום לכולם.

(צילום: נמרוד סונדרס)

--------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה.

שני אסולין. נמרוד סונדרס
שני אסולין/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully