וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתחייבות ל-HOT ו-yes הוגבלה לשנה וחצי

מועצת הכבלים והלוויין הודיעה על הגבלת תקופת ההתחייבות של מנויי HOT ו-yes על כל השירותים אותם הם מספקים לשנה וחצי בלבד. "המהלך יוזיל את המחירים וישפר את התנאים ללקוח"

מועצת הכבלים והלוויין, החליטה היום (שני) להגביל את תקופת ההתחייבות של מנויי הכבלים והלוויין לתקופה שלא תעלה על 18 חודשים. בנוסף, חייבה המועצה את חברות הכבלים והלוויין ליצור חפיפה בין תקופות ההתחייבות של המנוי לשירותיהן השונים, כך שתוקף תקופת ההתחייבות עבור כל השירותים שהמנוי צרך יפקע בו זמנית, במועד אחד. לדברי מועצת הכבלים והלוויין, החלטה זו נועדה ליצור חפיפה בין תקופת ההתחייבות לתוכן לתקופת ההתחייבות בקשר עם הממיר לטלוויזיה.

ההגבלה החדשה תכנס לתוקפה לגבי לקוחות חדשים תוך שבועיים, כשבנוגע ללקוחות ותיקים, טרם התקבלה החלטה והמועצה דנה בשאלת הרטרואקטיביות ונמסר כי תשובה בנושא תנתן בשבועות הקרובים.

במועצה הוסיפו כי ההחלטה נבעה, בין היתר, מתלונות רבות של מנויים שהלינו על תקופות ההתחייבות הארוכות, שעמדו על שלוש שנים. "בשנים האחרונות מובילים משרד התקשורת ומועצת הכבלים והלוויין מהלך של הסרת חסמי המעבר ובכלל זה בחינת משך תקופת ההתקשרות של הצרכן עם ספקי התקשורת, וזאת, על מנת להיטיב עם הצרכן ולהגביר את התחרות בשוק התקשורת בישראל" הצהירו במועצה והוסיפו, "המשרד הצהיר בעבר כי יעודד הסכמים בהם תקופת ההתקשרות קצרה, ונערך לפעול גם בתחומים נוספים בענף לקיצור תקופת ההתחייבות המרבית (בנוסף לתחום הסלולר, בו לקוחות פרטיים כבר נהנים מהחלטה כזו של המשרד)".

מגבירים תחרות

בעקבות ההחלטה, תהיה תקופת ההתחייבות של הצרכן לספק אחידה לכל השירותים הניתנים לו במסגרת סל השירותים, ובכך שירותי טלפוניה, שירותי אינטרנט ושירותי טלוויזיה ויהיו בעלי תקופות התחייבות זהות.

לדברי המועצה, "מהלך חשוב זה ינמיך חסמי מעבר בין ספקים עבור הצרכן ויעודד תחרות אמיתית בין ספקי השירות. כך, יוזלו המחירים, ישתפרו התנאים והשירות בשוק לטובתו של הלקוח, משום שכוח המיקוח שלו יגבר".

יו"ר המועצה ניצן חן אמר לאחר החלטה כי הינו "גאה להיות חלק ממועצה אמיצה, אשר בהחלטתה חיזקה את התחרות בשוק השידורים. כולי תקווה כי כתוצאה ממהלך זה, רמת השירות תעלה, המוצרים ישתפרו, והצרכנים שכושר המיקוח שלהם יגבר, יצאו נשכרים".

HOT מסרה בתגובה כי "חברת HOT מציעה מזה זמן מסלולים שונים לבחירת הצרכן, ובכלל זה מסלול עם התחייבות ל-36 חודשים במחיר אטרקטיבי ומסובסד, ומסלול עם התחייבות ל-18 חודש במחיר הוגן. יתר על כן, לאחרונה החליטה החברה להציע ללקוחותיה גם מבצע ללא כל התחייבות, אשר פורסם בכל אמצעי התקשורת, ובכך הייתה לחברה הראשונה המציעה הצעה כה חדשנית. כל המסלולים המוצעים לצרכן (לרבות מסלול עם התחייבות ל-18 חודשים) מופיעים באתר החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully