וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רמזור" זכתה באמי הבינלאומי

עינב שיף

23.11.2010 / 6:23

הסדרה שיצר אדיר מילר עבור קשת זכתה בפרס היוקרתי בקטגורית הקומדיה הבינלאומית הטובה ביותר. מילר: "זה בלתי נתפס שאנחנו הסדרה הטובה בעולם". ואיפה רן שריג בכל זה?

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

הישג מעולה ל"רמזור": הסדרה של אדיר מילר זכתה הלילה (שני, שעון ניו יורק) בפרס הקומדיה הבינלאומית הטובה ביותר בטקס פרסי האמי הבינלאומי שנערך בניו יורק. "רמזור" גברה על סדרות ממקסיקו, תאילנד ובריטניה בדרך לפרס היוקרתי. בטקס נכחו מילר ואלעד קופרמן, שעלו לקבל את הפרס במהלכו הודה מילר לאשתו שישבה באולם "על התמיכה ועל הסקס המטורף".

"זה כמו בסרט", אמר מילר ההמום לוואלה! תרבות. "כל המועמדות הזו היתה כמו סרט ואיך שהיינו פה זה סרט - פתאום נותנים לנו מדליות ומציגים אותך בקוקטיילים ומוחאים לך כפיים ופתאום אתה זוכה - וזה סרט. לא נתפס בעיני שהסדרה הזו, על שלושה חברים מגבעתיים, היא הסדרה הטובה בעולם. זה כאילו אנחנו בחלום".

"אבל הסדרה הזו נולדה בישראל, היא קודם כל בשביל ישראל ואני לא שוכח את זה", הוסיף מילר. "מחר על הבוקר חוזרים לצילומים וכל השאר זה בונוס".

הזכייה עוררה עניין רב גם בקרב המתעניינים ברן שריג, שכתב את הסדרה יחד עם מילר ונמצא הבוקר (שני) בבית המשפט בדיון הנוגע להחזרת רישיון הנהיגה של כוכב "מחוברים". שריג סירב להגיב לוואלה! תרבות על הזכייה. סוכנו, מאיר קוטלר, מסר בשמו של שריג: "אין תגובה".

אדיר מילר עם אלעד קופרמן בטקס פרסי האמי הבינלאומי. Louis Lanzano, AP
כמו חלום. מילר וקופרמן בטקס/AP, Louis Lanzano

"רמזור" היא פורמט מקורי שיצר אדיר מילר עבור קשת, בהפקת אלעד קופרמן מבית "קופרמן הפקות". הסדרה עוסקת בחייהם של שלושה חברים במצבים זוגיים שונים ובישראל מככבים בה מילר עצמו, ליאור כלפון וניר לוי, לצד יעל שרוני.

הסדרה שודרה עד כה בהצלחה במשך שתי עונות ובקרוב תעלה בישראל העונה השלישית. בינתיים, נמכר פורמט הסדרה לשידור בארה"ב לרשת FOX, שם היא תעלה בשם "Mixed Signals" ב-9 בפברואר וכן לרוסיה ולמדינות ברית המועצות לשעבר, שם היא צפויה לעלות לשידור במהלך 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully