וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ לגילת: האוצר מחויב ליישום הרפורמה

אמילי גרינצווייג

28.11.2010 / 12:52

שר האוצר נפגש בסוף השבוע עם יו"ר רשות השידור והבהיר כי משרדו יעמוד בהתחייבויות עליהן סוכם עם הנהלת הרשות. שטייניץ: "על ועדת הכלכלה מוטלת אחריות כבדה"

שר האוצר יובל שטייניץ הביע מחויבות מלאה ליישום הרפורמה שתוכננה בחודשים האחרונים ברשות השידור, זאת בפגישה שערך בסוף השבוע עם יו"ר הרשות, אמיר גילת.

על פי הודעת המשרד, שטייניץ ציין בפגישה כי משרד האוצר יעמוד בהתחייבויות עליהן סוכם עם הנהלת רשות השידור וכי הוא מצפה מהכנסת להעביר את הרפורמה ברשות השידור. "על ועדת הכלכלה של הכנסת מוטלת אחריות כבדה להבטיח שתוכנית שיקומה של רשות השידור אכן תצא אל הפועל", אמר שטייניץ והוסיף, "מדובר ברפורמה חשובה שתבטיח את עתידו של השידור הציבורי שכל כך נחוץ בהוויה הישראלית".

עוד סוכם כי במהלך הימים הקרובים תתקיים פגישה בין שטייניץ לבין הנהלת הרשות בכדי ללבן את הסוגיות הנוגעות ליישום הרפורמה.

יו"ר הרשות אמיר גילת הוסיף: "אני משוכנע שמשרד האוצר יעמוד בסיכומים ובהתחייבויות ליישום הרפורמה. רק התוכנית הזאת תאפשר לרשות השידור לצאת לדרך חדשה".

בשבוע שעבר החליטה ועדת הכלכלה שלא לאשר את העלאת האגרה, אשר הייתה אמורה לממן כשליש מעלות הרפורמה ברשות. בעקבות כך פנה בשבוע שעבר יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, דני זקן, במכתב לשר האוצר וביקש להביא את סוגיית העלאת האגרה לדיון מחודש בועדת הכלכלה. זקו ציין כי "אגודת העיתונאים בירושלים לא תוכל לחתום על הסכם הרפורמה ללא קבלת בטוחות לאיתנות הפיננסית של הרשות ולמימון הרפורמה על כל חלקיה. ההסכמים והרפורמה כולה יישארו על הנייר בלבד אם לא ימצאו המקורות הכספיים למימונם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully