וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח שידורים חדש לחינוכית

אמילי גרינצווייג

15.12.2010 / 19:09

לוח שידורי החורף של הטלוויזיה החינוכית, בהשקעה של 42 מיליון שקלים, יכלול תכניות ומגישים חדשים ביניהם קובי מידן, עינב גלילי, יואב קוטנר, הילה קורח ועידן גרינבאום

הטלוויזיה החינוכית השיקה את לוח שידורי החורף. לוח השידורים החדש כולל 26 תוכניות ועונות חדשות והופק בעלות של 42 מיליון שקלים, כמחצית מתקציב החינוכית.

במסגרת הלוח ישודרו בשעות הבוקר ואחר הצהריים תוכניות המיועדות לילדים בטווח הגילאים 5-11, כאשר מהשעה 17:00 ישודרו תוכניות המיועדות לקהל של בני 35 ומעלה. בין המנחים החדשים שיגישו תוכניות במסגרת הלוח ניתן למנות את קובי מידן, עינב גלילי, יואב קוטנר, הילה קורח ועידן גרינבאום.

במהלך מסיבת העיתונאים שנערכה היום (רביעי) אמר אלדד קובלנץ, המשמש כיועץ פרוגרמינג של הטלוויזיה החינוכית, "הפנייה שלנו לקהל הבוגר היא לאנשים שיש להם עניין במוצר טלוויזיוני אינטליגנטי יותר ממקומות אחרים. הכוונה היא ליצור ערוץ שמאפשר לתת את האופציה להיכנס לעומק בשלל נושאים".

בהתייחס לרצועת השידור של החינוכית בערוץ הראשון, אמרה המנכ"ל, יפה ויגודסקי: "זה לא סוד שהחינוכית רוצה לעזוב את ערוץ 1. הרייטינג של ערב חדש בערוץ 23 היה גבוה מזה שבערוץ 1. זה אומר הכל". עוד הוסיפה ויגודסקי: "כבר ישנם סימנים שהרייטינג של השבוע איננו דומה לשבוע שעבר. נשמח אם הרייטינג יעלה, אבל לא נשנה את האג'נדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully