וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול רואה הכל

אמילי גרינצווייג

16.12.2010 / 19:04

יובל אברמוביץ' מ-"ישראל היום" פתח קבוצה מסתורית בפייסבוק לקידום הספר החדש שלו, תוך כדי הבטחה לאירוע גדול שיתרחש בבית "האח הגדול" וזהותו נחשפה רק כששינה את שמה

לפני מספר ימים נפתחה קבוצה בפייסבוק תחת השם המסקרן "נא להתנהג בהתאם - בואו לגלות איזו תעלומה מסתורית עומדת לקרות באח הגדול", לצד הבטחה שהעניין ייחשף בדיוק בתאריך 1.1.11.

לא מעט אנשי מדיה ואחרים הצטרפו כדי למצוא על הוול של הקבוצה קטעי וידאו מתוכניות "האח הגדול" מחו"ל. שלשום, שונה שם הקבוצה ל-"נא להתנהג בהתאם - תעלומה מסתורית בתוכנית הריאליטי", אך כל מי שכבר היה חבר בקבוצה יכול היה לדעת שמי ששינה את שם הקבוצה, כלומר זה שגם פתח ותחזק אותה, הוא יובל אברמוביץ', כתב "ישראל היום" שבתאריך המדובר יוצא ספרו השני, "נא להתנהג בהתאם" והקבוצה נועדה לקדם את הוצאת הספר.

עלילת הספר מתרחשת בעונת ה-VIP של תכנית ריאליטי במהלכה מת אחד המשתתפים. בין הדמויות שנמצאות בבית: נאסר פאזי, שחקן ערבי, רינת כהן, נסיכת הזמר המזרחי, נורית כרמלי, מלכת הקוסמטיקה של ישראל, מקס איילון, אוליגרך רוסי, יריב קורץ, עיתונאי בידור, שרון וילנסקי, נערת זוהר ו"דמויות" נוספות מעולם הבידור הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully