וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר יסעור היא אשת השיווק של דצמבר

וואלה! ברנז'ה

20.12.2010 / 12:52

יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל בזירת הבנקאות הדיגיטלית

תמר יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה על דיי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש דצמבר. בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל האדיר שטמון בזירת הבנקאות הדיגיטלית.

לדברי חברי הוועדה, עד שנת 2008 היתה מרבית הלקוחות שגלשו בקביעות לאתרי הבנקים היו פאסיביים ולא אקטיביים. בלאומי, עמד שיעור הלקוחות מבצעי הפעולות באמצעות הערוצים הדיגיטליים על 25% בלבד. כאשר יסעור הבינה את הפוטנציאל הטמון בזירה.

בשנת 2009 הושק המותג "לאומי דיגיטל", אשר שינה משמעותית את הפריזמה דרכה התנהלה כל הפעילות השיווקית, בין אם מדובר באופי המהלכים המרכזיים של הבנק, דרך יצירת שיח חדש בתוך הבנק וכניסה מוצלחת לתחום המדיה החברתית, ועד לגיבוש שפה קריאטיבית חדשה.

יסעור אמרה על המהלך: "האתגר השיווקי היה עצום. הוא דרש מאיתנו למקד את כל המשאבים השיווקיים במטרה אחת מרכזית: לעזור ללקוחות הבנק לאמץ את הערוצים הדיגיטליים ולהתמודד עם מגוון החסמים שמונעים זאת מהם".

תחת השם "לאומי דיגיטל" מפעיל הבנק ערוצים אינטראקטיביים כמו אתר לאומי, בלוג, זירות בפייסבוק, טוויטר ויוטיוב, אפליקציות אייפון, פעילות ייעודית לאחריות חברתית, פעילות שיווקית לצעירים ולמבוגרים, פעילות גיוס עובדים, ומערך שירות לקוחות באמצעות הרשתות החברתיות.

בעקבות המהלכים הצטרפו עד כה למעלה מ-250,000 לקוחות לחשבון הדיגיטל ושיעור הלקוחות המבצעים פעולות דיגיטליות זינק מכ-29% לפני השקת לאומי דיגיטל, לכ-45% כיום. בנוסף, למעלה מ-70% מפעילות ניירות הערך של לקוחות לאומי מתבצעת כעת בערוצי הדיגיטל.

בעקבות בגידול בפעילות הדיגיטל במדיה החברתית, החליט הבנק להפכה לסעיף ניפרד בעוגת השיווק והקצה לכך סכום של 12.5 מיליון שקלים בשנת 2011, זאת משום שלדברי יסעור, המדיה החברתית הפכה לאמצעי תקשורת מרכזי עבור לאומי בתחום השיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully