וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום יעקב: מיקי חיימוביץ' פורשת מחדשות 10

אמילי גרינצווייג

20.12.2010 / 15:00

אחרי כמעט 18 שנים יחד, מיקי חיימוביץ' הודיעה על פרישה ומותירה את יעקב אילון לבד על המסך של חדשות 10. חיימוביץ': "אני עוזבת בגלל עייפות מהעיסוק היומיומי בחדשות קשות"

מיקי חיימוביץ' הודיעה היום (שני) על פרישתה מהגשת המהדורה המרכזית של חדשות 10 בקיץ 2011. חיימוביץ' הודיעה על החלטתה לראודור בנזימן, מנכ"ל חדשות 10, וליוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10.

"החלטה היא שלי, ורק שלי", אומרת חיימוביץ', "בגיבוי כמובן של האנשים הקרובים אלי. הם, כמי שליוו אותי בהתלבטויות בשנים האחרונות, יודעים כמה אני שלמה איתה. אני לא עוזבת לטובת תכנית אחרת או ערוץ אחר. אני עוזבת בגלל תחושה של עייפות נפשית מהעיסוק היומיומי בחדשות קשות, תחושה של מיצוי, ורצון עז לחופש ולשינוי".

"זו החלטה לא פשוטה, ברור לי שאני עוזבת בית חם שבו חשתי מוערכת, מקום שנתן לי להתפתח וליצור הרבה דברים מעבר לחדשות. ברור גם שבוויתור על הגשת המהדורה המרכזית יש ויתור על עמדה בכירה בצומת מרכזי בתקשורת הישראלית, אבל אחרי 18 שנים של הגשת חדשות, ללא פגרות, ללא עונות, כמו שיש בתוכניות אחרות, אני מרגישה שאני חייבת לעשות את הצעד הזה. צריכה פסק זמן לבחינה אישית של מה נכון כעת עבורי".

חיימוביץ' (48), החלה להגיש חדשות בשנת 1990 בחברת הכבלים. עם הקמת ערוץ 2 ב- 1993, הגישה את מהדורת החדשות המרכזית לצד יעקב אילון. ב- 2002 החליטה חיימוביץ' לעבור לחדשות 10, שוב לצד יעקב אילון שכבר עזב לפניה. בשנים האחרונות לצד הגשת החדשות, הובילה חיימוביץ' מספר סדרות תעודה וסרטים דוקומנטאריים ("אמא יקרה לי", "על המשקל", "ילדים בבתים של אחרים", "הפלא השמיני" ואחרים).

מחדשות 10 נמסר: "אנחנו אוהבים את מיקי שחותמה טבוע בחברה ובאופי המהדורה המרכזית. קיבלנו בצער את החלטתה אבל אנחנו מכבדים את רצונה ושמחים כל כך שתישאר חלק ממשפחת חדשות 10 גם לאחר שתחדל להגיש את המהדורה המרכזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully