וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון ירון ימונה לעורך "ידיעות אחרונות"

אמילי גרינצווייג

28.12.2010 / 21:21

ירון, המכהן כיום כמשנה לעורך הראשי שילה דה בר, ימונה במקומו לתפקיד החל מה-1 בפברואר. דה בר יעבור לערוך את התוכן הדיגיטלי של העיתון. דה בר: "אין מתאים מירון לתפקיד"

עורך ראשי חדש ל"ידיעות אחרונות": רון ירון, מי שמכהן כיום כמשנה לעורך הראשי שילה דה בר, ייכנס לתפקיד העורך הראשי החל מה-1 בפברואר, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. דה בר יישאר בקבוצת ידיעות ויעבור לערוך את תכני העיתון בפלטפורמות הטכנולוגיות כמו האייפד. רון ירון סירב להגיב.

הערב (שלישי) העביר דה בר מכתב לעובדי הקבוצה, בו דיווח על עזיבתו: "במהלך פברואר, אחרי כמעט 4 שנים אסיים את תפקידי כעורך", כתב דה בר. "אני מצטרף בהתלהבות לחברת ידיעת טכנולוגיות, החברה שהשתלטה על קומת הכניסה לבניין, בתור יו"ר החברה לתחום התוכן. שם אנסה לסייע לאסף ולנבחרת שהוא מוביל לעסוק בתוכן דיגיטלי. מי שיתפוס אותי במסדרון בטח ישמע ממני יותר על ההרפתקה החדשה ואולי גם יראה את הניצוץ שבעיניים. עד כאן רכילות.

"מכאן, מה שבאמת חשוב: לנעליי הקטנות יכנס רון ירון", הוסיף דה בר. "לדעתי, אלו חדשות טובות מאוד לקוראים. רון עורך מעולה, יצירתי, הגון ומקצוען. אבל מבחינתי הוא בעיקר חבר: רגיש, מצחיק, מקורי. אני עובד איתו משנת 1992, ומשוכנע שאין מתאים ממנו לערוך את העיתון, להוביל אותו".

בכך, מסיים דה בר את תפקידו לאחר כשלוש שנים. דה בר מונה לתפקיד העורך במקום רפי גינת, לאחר שכיהן כסגן יו"ר ידיעות אחרונות, נוני מוזס. לתפקיד זה הגיע לאחר שעזב את ערוץ 10, שם כיהן כסמנכ"ל חברת החדשות של הערוץ. בחודשים האחרונים נפוצו שמועות רבות על עתידו של דה בר בעיתון, שגרסו כי הוא יעזוב את תפקידו לטובת תפקיד אחר בקבוצה, כמו גם שמועות על מינוי אפשרי של דה בר למנכ"ל חדשות 10. ירון נחשב גם אז למועמד המוביל לרשת אותו בתפקיד.

ירון, בנו של האלוף במילואים עמוס ירון, עובד בידיעות אחרונות מאז 1992. התחיל כעורך בדסק החדשות ומונה אחר כך לראש דסק.לאחר מכן מונה לראש מערכת החדשות, תפקיד אותו מילא 5 שנים (בתקופת משה ורדי). משם קודם לתפקיד עורך "המוסף לשבת", המוסף הפוליטי של העיתון, בתקופתו של רפי גינת כעורך ראשי ויואל אסתרון כמשנה לעורך. לפני שלוש וחצי שנים מונה למשנה לעורך, עם עזיבתו של אסתרון לטובת הקמת כלכליסט ומינויו של דה בר לתפקיד העורך הראשי.

ירון מחזיק בתואר ראשון ביחסים בינ"ל מהאונברסיטה העברית ותואר ראשון במשפטים מהמכללה למינהל. הוא נשוי ואב לשלוש בנות ומתגורר בהוד השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully