וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי הציונות הדתית נגד "ארץ נהדרת"

אמילי גרינצוויג

3.1.2011 / 17:34

הריטואל השנתי חוזר: מכתב תלונה נגד "ארץ נהדרת", הפעם מתנועת צעירי הציונות הדתית, שיוצא נגד המערכון של רחל הדוברת מעשהאל. לטענתם, הצפייה הותירה "טעם מר של גועל ובוז"

צעירי הציונות הדתית מוחים נגד "ארץ נהדרת": אריק בן שמעון, דובר "רעננים", תנועת צעירי הציונות הדתית, הוציא מכתב תלונה לזכיינית ערוץ 2 קשת, בשם התנועה, בו נטען כי המערכון על רחל, דוברת מועצת יש"ע, שמגולמת על ידי טל פרידמן בתוכנית מתחילת העונה החדשה, מהווה הבעת עמדה ודעה ברורה של כותבי התוכנית שמטרתם להשפיל את הציבור הציוני הדתי.

"אני לא יודע אם ההחלטה לשדר את התוכנית בערב שבת, זמן בו הציבור הדתי בארץ מנוע מלראות את התוכנית נתנה דרור למוחם הפרוע של יוצרי התוכנית, או שמא זה היה מתוכנן מראש ופשוט זכינו מההפקר לא לחזות בסדרת המערכונים המבישה על דוברת יש"ע, רחל. מה שבטוח סאטירה זה לא!

"המערכון הנ"ל על רחל הדוברת", מוסיף בן שמעון, "המשתוללת למשמע שירים הזויים, המכה על ישבנה עם תוף מרים ועם רמיזה קלה על נטייתה המינית, אינו סאטירה בכלל ומה לעשות בכלל לא מצחיק. צפייה במערכון השאירה בי טעם מר של גועל ובוז. מדובר בהבעת עמדה ודעה ברורה של כותבי התוכנית שמטרתם אחת: השפלה של ציבור שלם. ציבור ציוני דתי לאומי, שכנראה לא אהוב מי יודע מה בעיני חלק מהם השייך מה לעשות לצד מאוד ברור וקיצון במפה הפוליטית".

"לא מדובר פה בחיקוי של דמות מסוימת, דבר לגיטימי לחלוטין, אלא בקריקטורה פרי הדמיון (למועצת יש"ע יש בכלל דובר) המייצגת את הציבור הדתי לאומי כולו כהזוי, בצורה וולגרית, גסה ומכוערת, סטיגמה אותם מבקשים כנראה כותבי התוכנית להטמיע ולהשריש בקרב הצופים...טוב יעשו קברניטי הערוץ אם ישימו סוף למערכון המסוים הזה, ויפה שעה אחת קודם".

מהפקת "ארץ נהדרת" נמסר: "כתכנית סאטירה, 'ארץ נהדרת' מטפלת במגוון רחב של תופעות בחברה הישראלית על כל גווניה. כותבי התכנית זוכים לחופש מערכתי מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully