וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן רזניק לישראל היום

אמילי גרינצווייג

12.1.2011 / 11:10

רזניק, שעזב לאחרונה את מגזין "מנטה" מבית ידיעות אחרונות, ישמש ככתב חוקר לענייני בריאות. רזניק: "מתכוון להמשיך לפרסם גילויים ותחקירים בעלי חשיבות ועניין ציבורי"

רן רזניק מצטרף לישראל היום. רזניק ישמש כעיתונאי חוקר לענייני בריאות בעיתון, יכתוב במוספי סוף השבוע ובעמודי החדשות. רזניק, 45, עזב לאחרונה את מגזין "מנטה", השייך לחטיבת המגזינים של ידיעות אחרונות, אליו הצטרף לפני כשנה וחצי כעיתונאי חוקר בנושאי בריאות. בנוסף לתפקידו במגזין, פרסם רזניק תחקירים בנושאי בריאות בידיעות אחרונות וב-ynet.

רזניק, זוכה פרס סוקולוב ואות אביר איכות השלטון, החל את דרכו ב-1990 ככתב חינוך ובריאות במקומון "העיר". לאחר שבע שנים בתפקיד, הצטרף ל"הארץ" שם שימש ככתב הבריאות של העיתון במשך 13 שנים. כמו כן הוא קיבל מידי נשיא המדינה את אות עמותת "בזכות" על חשיפות של עוולות ופגיעה במטופלים במערכת הפסיכיאטרית וכן את פרס העיתונות ע"ש משה רון על חשיפות שהביאו לשינויים מבניים וחקיקתיים במערכת הרפואית בארץ.

במשך השנים חשף רזניק עשרות פרשות ביניהן פרשת מנתח הלב ד"ר ולדימיר יקירביץ' שהורשע בהריגת מטופליו, פרשת הניסויים הלא חוקיים ולא מוסריים בחולים זקנים בבתי החולים קפלן והרצפלד, פרשות של שוחד כספי שקיבלו כירורגים בכירים, מקרים של ניתוחים מיותרים שעשו רופאים תמורת בצע כסף, פרשת הסחר בביציות שהיו מעורבים בה חלק מבכירי הגינקולוגים בישראל, פרשות של פברוק מאמרים רפואיים שפרסמו רופאים בכירים, פרשות של ניצול מיני שנעשו בידי פסיכיאטריים בכירים, פרשות רשלנות רפואית שהביא למות חולים, וכן פרשות של תפקוד כושל ורשלני של מערך הכוננות הרפואית שהביא לפגיעה קשה בחולים רבים.

רזניק מסר: "אני שמח להצטרף לשורות 'ישראל היום'. אני מתכוון להמשיך, וביתר שאת, לפרסם גילויים ותחקירים בעלי חשיבות ועניין ציבורי על המערכת הרפואית בארץ. אני מקווה גם שאוכל - כמיטב יכולתי, במלו הצניעות והזהירות - לייצג את הציבור הזקוק או יזדקק לשרותי מערכת הבריאות הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully