וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את מיכל בן דוד

וואלה! ברנז'ה

23.1.2011 / 12:19

עורכת מגזין "חיים אחרים"


השכלה: בוגרת המדרשה לאמנות ובוגרת מכון אדלר במסלול להנחיית קבוצות הורים. כמי שמאמינה שאושר תלוי בהרגשה הסובייקטיבית של צמיחה אישית, תמיד נמצאת באיזה קורס או סדנה.

מה בעצם אני עושה: עיקר תפקידי הוא לבנות את הקונספט של "חיים אחרים" כירחון לרוחניות, מיסטיקה, מודעות חברתית ורפואה אלטרנטיבית. החלק המרגש הוא בחירת המאמרים, החלק היצירתי בעבודה הוא לערוך את הכתבות באופן מושך וידידותי למשתמש והחלק הסיזיפי בעבודה הוא ההכנה לדפוס.

תפקידים קודמים: עשיתי מגוון של תפקידים החל מעריכת ביטאון הצופים וכלה בעריכת מדור הספורט במקומון. צברתי הכי הרבה ניסיון מקצועי בעיתונות ילדים ונוער (פילון, כולנו, מעריב לילדים ומעריב לנוער) ועיתונות נשים (מוסף נשים של חדשות ז"ל, את).

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: כשסיימתי את לימודיי במדרשה לאמנות החלטתי להיות רעיונאית במשרד פרסום. חיפושי העבודה הובילו אותי גם למשרדו של הפרסומאי ראובן וימר. הוא אמנם לא קיבל אותי לעבודה, אך הציע לי לערוך את עיתון הילדים "פילון" שהיה בבעלותו.

איפה את בעוד 5 שנים: חיה בבית בגליל (אותו אני בונה כעת), מנהלת למחייתי מפעל קטן ומבטיח בתחום ייצור המזון, כותבת פרוזה עבור הנפש וממשיכה במקביל לערוך את "חיים אחרים" בשביל הנשמה וההגשמה.

מה אוכלת לצהריים: אם אני ילדה טובה, אני אוכלת את מה שהדיאטנית קבעה לי בתפריט: חמש כפות פחמימות, מנת חלבון וירקות ככל שארצה. אם אני ילדה רעה, ולצערי זה קורה לעתים קרובות מדי, אני אוכלת פחות מדי ירקות ויותר מדי פחמימות.

פרגני למתחרים: אני מאד אוהבת את מוסף "כלכליסט". עורכיו השכילו להבין שכלכלה היא הרבה מעבר לטבלאות ולמספרים יבשים, ושבני אדם על כישרונותיהם, חולשותיהם ויצריהם הם המניעים את הכלכלה.

מיכל בן דוד, עורכת מגזין "חיים אחרים". נמרוד סונדרס
מיכל בן דוד, עורכת מגזין "חיים אחרים"/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully