וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים נגד FOX: הענישו מנחה שמשתמש לרעה בשואה

400 רבנים פירסמו מכתב בו הם קוראים לרשת FOX להעניש את המנחה גלן בק שעושה לדבריהם שימוש רב בדימויים מתקופת השואה. בק קרא לניצול השואה ג'ורג' סורוס: "ילד ששלח יהודים למחנות"

400 רבנים יפרסמו היום (חמישי) מכתב בו הם פונים למנהלי רשת החדשות האמריקאית FOX בדרישה להעניש את המנחה גלן בק על שימושיו החוזרים ונשנים בדימויים הלקוחים מתקופת השואה ומהמשטר הנאצי. הרבנים אף מוחים על המתקפות החוזרות ונשנות של בק נגד ניצול השואה ג'ורג' סורוס.

במכתב פתוח לרופרט מרדוק, בעל חברת news corp שמחזיקה בבעלות על רשת FOX, דרשו הרבנים גם התנצלות ממנהל הרשת רוג'ר איילס, שלדבריהם אפיין את מבקריו היהודים של בק כ"רבנים שמאלנים".

במכתב ציטטו הרבנים את "המתקפות הבלתי מתקבלות על הדעת" של בק על המיליארדר ג'ורג' סורוס. כך לדבריהם, באחת התכניות אמר בק: "ג'ורג' סורוס נהג ללכת עם האנטישמיות הזאת ולחלק עיתונים ליהודים, להחרים את הרכוש שלהם ואז לשלוח אותם למחנות. הנה ילד יהודי שעוזר לשלוח יהודים למחנות המוות. ואני בהחלט לא אומר שג'ורג' סורוס נהנה מזה, או שהייתה לו ברירה. כלומר, הוא היה בן 14. הוא שרד. אז אני לא שופט, זה בינו לבין אלוהים".

לדברי הרבנים, בק עשה "מאות התייחסויות לשואה ולנאצים בשידור, ואפיין אנשים עימם הוא לא מסכים". לדבריהם, בק השווה מנהיגים אמריקאים לנאצים ואמר כי מנהגם לשים את טובת הכלל בעדיפות העליונה, מוביל ל"מחנות מוות".

סמנכ"ל הפיתוח של הרשת, ג'ואל צ'יטווד, אמר בתגובה כי "טרם ראינו את המכתב, אבל הקבוצה הזאת נתמכת על ידי ג'ורג' סורוס והיא ארגון פוליטי שמאלני שניסה לערב את גלן בק למטרות פרסום בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully