וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקות הפרומו בערוץ הילדים וערוץ הספורט יסגרו

אמילי גרינצווייג

6.2.2011 / 22:01

חברת RGE המפעילה את הערוצים רכשה את שירותיה של חברת פרומותאוס. בשלב זה לא צפוי גל פיטורים בעקבות המהלך

מחלקות הפרומו של ערוץ הילדים וערוץ הספורט יסגרו בחודש מרץ הקרוב ובמקומן תשכור RGE, החברה המפעילה את הערוצים, את שרותיה של חברת הפרומו והמיתוג פרומותאוס. בשלב הראשון תטפל החברה במיתוג ואריזה מחדש של הערוצים השונים ובשלב השני תנהל באופן שוטף את מערך הפרומו שלהם. בנוסף, אמורה החברה לעצב מחדש את אתר האינטרנט של ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וכן את אתר האינטרנט של ערוץ הספורט. לוואלה!ברנז'ה נודע כי על פי התכנון, צפויים מרבית עובדי מחלקות הפרומו של ערוץ הילדים והספורט להשתלב במערך החדש.

פרומותאוס הינה חברת מיתוג וקידום תוכן היוצרת ופועלות בשוק הטלוויזיה בישראל מזה כעשר שנים. החברה זכתה בעשרות פרסים בין לאומיים על עבודותיה, לרבות פרסים ראשונים בתחרויות 'פרומקס'. בין לקוחות החברה נמנות חברת yes, זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת וכן ערוץ 1.

מערוץ הילדים נמסר בתגובה: "חברת פרומותאוס היא אחת החברות הטובות ביותר בתחום הפרומו והמיתוג בארץ, אם לא הטובה שבהן, ואנו מאמינים כי האיכות והמצויינות של פרומותאוס תיראה על גבי המסך כבר בחודשים הקרובים".

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אנו משוכנעים שחברת פרומותאוס תעשה עבודה מצוינת כפי שהם יודעים לעשות, וכבר עשו בפועל בגופי השידור הגדולים בישראל. אין ספק כי בתוך חודשים בודדים שינוי וחידוש אריזת הערוצים תורגש בכל בית בארץ בו יש צופי ספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully