וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את שני נחשוני

9.2.2011 / 16:21

שדרנית ברדיו תל אביב 102fm

גיל: 25

השכלה: באופן אבסורדי את התואר הראשון שלי עשיתי דווקא בעיצוב פנים, בשנקר, אבל את ההשכלה שלי ברדיו, רכשתי בבית הספר הצבאי ה-לא רשמי לתקשורת הלוא הוא גלי צה"ל.

מה בעצם אני עושה: מגישה יחד עם עדי שילון את התכנית "זורמות" ברדיו תל אביב 102fm כל יום ב-16:00.

תפקידים קודמים: עד עכשיו הגשתי ברדיו בעיקר לבד, את התכנית "משהו משהו" גם היא ברדיו תל אביב. לפני כן, שידרתי ברדיו ירושלים מגוון של תכניות, החל מתכנית אקטואליה רכה ועד תכנית מוזיקת דאנס. בגלי צה"ל הגשתי תכנית שנקראת "קול ישראל בגלי צה"ל", מגזין מוזיקה ישראלית, עם ראיונות, השמעות בכורה, חדשות מוזיקה, אירועים והופעות חיות באולפן. בשעות שכולם אמורים לישון שידרתי את התכנית "לא רוצות לישון" עם חברותי למחזור, דניאל דרורי וחן זאוסמר. במקביל בתחנת הבת, גלגלצ, פתחתי כל יום את השידורים בתכנית "סטארטר" וביליתי סופי שבוע עם המאזינים במסגרת רצועות המסיבה בימי חמישי וסופשבוע רגוע בימי שישי-שבת.

מי פתח לי את הדלת לתעשייה: לירון תאני. הכרנו עוד כשהייתי חיילת בגלי צה"ל ושידרתי בכל יום חמישי לפני "עסק שחור", הוא אהב לבוא מוקדם ולבדוק את רמת הסבלנות שלי בשידור. כמה שנים אחר כך בזמן חופשה בתאילנד שלחו לי לינק לכתבה על מינויו לתפקיד מנהל התכניות של רדיו תל אביב. כשחזרתי יצרתי איתו קשר וקבענו פגישה. הגעתי כמו ילדה טובה עם קורות חיים מודפסים מתוך ההבנה שמדובר בראיון עבודה. ומהרגע שנכנסתי לתחנה, לירון הציג אותי לכל העובדים ואמר "תכירו, זאת שני נחשוני, היא שדרנית חדשה כאן ברדיו". לפני שיצאתי, שאלתי אותו אם הוא צריך לראות את קורות החיים שלי... הוא צחק ואמר שהוא לא צריך לקרוא אותם כדי לדעת מה עשיתי ברדיו.

איפה את בעוד חמש שנים: מקווה להרחיב את פעילותי בתקשורת, אם בטלויזיה, בעיתונות הכתובה או בכל מקום שבו ירצו לשמוע מה יש לי להגיד.

מה אני אוכלת לצהריים: לא משנה מה אני אוכלת, חייב להיות שם סלט. לא בקטע של אנורקסית, אני פשוט ממש אוהבת סלט ירקות... שיט זה יצא אנורקסי...

פרגני למתחרים: רק אליקו!


(צילום: נמרוד סונדרס)


------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה.

שני נחשוני. נמרוד סונדרס
שני נחשוני/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully