וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שנלר התלונן במשטרה נגד פרידה מ"האח הגדול"

פנחס וולף

16.2.2011 / 11:37

חבר הכנסת מקדימה התלונן במשטרה נגד המתמודדת בתכנית "האח הגדול", בעקבות הצהרתה כי תפרגן לפלסטינים שיתפוצצו מולה. "להציב את הגבול בין חופש הביטוי לערך הקיום הלאומי"

אחרי פליטת הפה הבוטה מצד עורך התכנית "האח הגדול" שעוררה סערה וגונתה, בין השאר, גם בכנסת, מגיע עוד צעד מצד בית המחוקקים נגד הבית בנווה אילן. ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) הגיש אמש (שלישי) תלונה במשטרה נגד פרידה הכט, אחת המתמודדות בתכנית "האח הגדול", אשר התבטאה בצורה חריפה בנוגע למחבלים המבצעים פעולות טרור.

"אני אפרגן גם לפלסטינים שיבואו ויתפוצצו מולי", אמרה הכט, "אני אפרגן להם שהם מצליחים, כי אני בטוחה שההצלחה שלהם תעשה לנו טוב". היא הוסיפה כי "כשאתה מפרגן לאנשים ושמח בשמחתו, השמחה תחלחל גם אליך. כשאתה רע לאנשים הרוע יחלחל אלייך. תמיד תשמח שלמישהו אחר טוב - לא משנה מי הוא".

בתלונה שהגיש שנלר למשטרה, נאמר כי "במתח בין חופש הביטוי להגנה על קיומנו, יש להגדיר גבולות ברורים. אזרח ישראלי המביע דעתו כלפי אזרחי ישראל ומצדיק פעולות המבקשות להשמיד את ישראל, חוצה גבולות המסכנים את קיומנו".

בתלונה נכתב עוד כי "על המשטרה לחקור לעומק האם אין בביטויים בהם השתמשה הגברת עבירה הקשורה להמרדה, הסתה ועידוד ותמיכה בטרור. אם תימצא עבירה שכזו, על הפרקליטות להפסיק להתייפייף ולהעמידה לדין, ובכך להציב את הגבול בין חופש הביטוי לבין ערך הקיום הלאומי".

מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה כי "הדיירים בבית האח הגדול מוצגים לעיני כל עם, ועמדותיהם והשקפותיהם האישיות מייצגים אך ורק את עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully