וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השידור ברישיון: גם מועצת הכבלים המליצה על אפיקים 12-16

אמילי גרינצווייג

28.2.2011 / 17:02

השר כחלון אמור לפרסם מחר את החלטתו בעניין האפיקים שיוקצו לשידור המסחרי ברישיון, ומסתמן כי ההחלטה תיפול על אפיקים אלה

שר התקשורת, משה כחלון, צפוי להכריז מחר על הקצאת אפיקים 12-16 לבעלי הרישיון לשידורים מסחריים, זאת לאחר התייעצות שקיים השר עם הזכייניות וחברות הכבלים והלוויין ולאחר שקיבל את התייחסויותיהם של מועצת הכבלים והלוויין ומועצת הרשות השנייה התומכים בהחלטה.

השר הודיע על נטייתו לבחור באפיקים הללו במכתב שהעביר בשבוע שעבר ליו"ר מועצת הכבלים והלווין, ניצן חן וליו"ר מועצת הרשות השנייה אילן אבישר.

המועצה לשידורי כבלים ולוויין העבירה לשר את התייחסותה לאחר ששמעה את נימוקי HOT ו-yes והמליצה גם היא כי האפיקים שיועברו לטובת מפעילי ערוצי הברודקאסט ברישיון יהיו 12 עד 16:"זאת בשל נגישותם לצופים ובשל הצורך ליצור רצף של ערוצי ברודקאסט עם ערוץ 11 (ערוץ 1 א.ג)"

עוד המליצה המועצה כי לא יקבעו מגבלות נוספות על HOT ו-yes על אופן השימוש באפיקים 10 ו-22, מעבר לאלו שנקבעו. על פי חוק השידורים לא ישודרו באפיקים אלה ערוצים המשדרים פרסומות, חדשות וענייני היום. בכך התייחסה המועצה לדרישות שהועלו במסגרת הדיונים על החוק שהתקיימו בוועדת הכלכלה של הכנסת לפיהם יוחשכו אפיקים 22 ו-10 כליל או לפרק זמן של שלוש שנים.

בדיונים שערכה מועצת הכבלים והלווין בעניין דרשו נציגי yes כי המועצה תפעיל סמכותה ותקבע כי הערוצים הייעודיים, בינהם ערוצים 9 ו-24 יצורפו למקבץ באופן שייצר רצף בערוצים מסוג זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully