וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את עדי הולנדר

וואלה! ברנז'ה

24.3.2011 / 17:59

עורכת מגזין העיצוב "נישה" מקבוצת מוטו תקשורת

מה בעצם אני עושה: בגדול – עורכת מגזין העוסק בעיצוב ובשיפוץ הסביבה הביתית. לצדי מפיקה מוכשרת, עורכת לשונית, מעצבת גרפית וצוות של כותבים וצלמים פרילנסרים שעוזרים לי להביא לקוראים את התכנים הכי מעניינים ואת התצלומים הכי מרהיבים בתחום. בקטן – מנהלת את התקציב ובוחרת את התכנים, התצלומים, ההפקות וכל מה שמופיע בצד ימין של המגזין והוא חומר מקורי ומערכתי.

השכלה: MBA (התמחות בניהול משאבי אנוש), תואר ראשון במדעי ההתנהגות, לימודי עיצוב פנים בשלוחה ללימודי חוץ של הטכניון, לימודי קדרות אצל חורחה קרליק.

תפקידים קודמים: מגוון תפקידים בתחום גיוס עובדים וניהול משאבי אנוש. בעלת "עדינא", עסק עצמאי למכירת עבודות אמנות מעשה ידיי, כולל ציורים לבית ולחדרי ילדים ועבודות קרמיקה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? העורכת הקודמת של המגזין – טלי ברזילי זוננפלד. לפני יותר משלוש שנים היא קיבלה אותי לעבודה כמפיקה של המגזין, ונתנה לי את החופש והקרדיט להוביל אותו, כך שהכניסה לתפקיד תוך זמן קצר הייתה רכה ומהירה.

איפה את בעוד 5 שנים: באותה נישה.

מה אוכלת לצהרים: מביאה מהבית אוכל שבעלי, סבתי או חמותי בישלו.

פרגני למתחרים: אוהבת את בחירת החומרים של סיגל נמיר, עורכת מדור העיצוב ב"את".



(צילום: נמרוד סונדרס)



------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה.

עדי הולנדר, עורכת מגזין "נישה". נמרוד סונדרס
עדי הולנדר, עורכת מגזין "נישה"/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully