וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמט "מגודלים" נמכר לאיטליה

אמילי גרינצווייג

5.4.2011 / 12:40

את התכנית, שתעלה לאוויר החודש בערוץ איטליה-1, תפיק חברת אנדמול איטליה. עד כה נמכר הריאליטי ל-15 מדינות והוא צפוי להיות משודר השנה בברזיל ופורטוגל

דורי מדיה גרופ מכרה את "מגודלים", תכנית הריאליטי המשותפת לה ולסלקום לחברת ההפקות אנדמול איטליה. התכנית תעלה לאוויר החודש ותשודר בפריים טיים האיטלקי בערוץ איטליה-1 מקבוצת מדיה-סט. הריאליטי, שבה יכולים הגולשים באינטרנט ובנייד לשלוט בגורלם של משתתפים הנעולים במעבדה ומקבלים משימות שונות, נמכרה עד כה ל-15 מדינות, ובהמשך השנה צפויה לעלות לאוויר בפורטוגל ובברזיל.

בגרסה האיטלקית של "מגודלים" יהיו כל המתמודדים משתתפי עבר בתכניות ריאליטי. "אנחנו גאים מאוד לשתף פעולה עם אנדמול איטליה", אומר נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ. "אנחנו מאמינים שפורמט בינלאומי כמו 'מגודלים' יכול להתאים למדינות שונות ברחבי העולם, וממתינים לגרסה האיטלקית. ביחד עם סלקום פיתחנו מוצר מיוחד שמתאים לפריים טיים, והצופים יכולים לקבוע מה יקרה על המסך באמצעות הטלפונים הניידים ואתר האינטרנט".

עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום מסר: "היכולת של הפורמט לגעת בקהל בינלאומי ובמדינות כה רבות היא יוצאת מן הכלל. אני שמח וגאה לראות את 'מגודלים' עולה לאוויר בפריים-טיים האיטלקי וממתין לעליית התוכנית במדינות נוספות ברחבי העולם".

אורסטה ויולאנטה בלסאמו, מנהלת הרכש של אנדמול איטליה אמרה: "זה אתגר גדול עבורנו להפוך את הגרסה הישראלית של מגודלים לתכנית אולפן בפריים-טיים האיטלקי. אנחנו מתרגשים מאוד ומקווים שהגרסה שלנו תהיה בעלת ערך למדינות נוספות באירופה", הוסיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully