וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חיזוק

אמילי גרינצווייג

18.4.2011 / 2:23

קובי פרג' צפוי להצטרף לתכנית הבידור החדשה של ערוץ 10 "נבחרת ישראל", זאת לאחר פרישתם של ליאור אשכנזי ואלי יצפאן. עליית התכנית נדחתה בחודש

האם השחקן קובי פרג' בדרך לתכנית הבידור של ערוץ 10 "נבחרת ישראל"? לוואלה! ברנז'ה נודע כי מספר ימים לאחר עזיבתם של שניים מכוכבי התכנית, ליאור אשכנזי ואלי יצפאן, ממשיכים בהפקה בגיוס טאלנטים. פרג' קיבל פניה מההפקה במטרה לצרפו לצוות. עם זאת החלטה בנושא טרם התקבלה.

לאחרונה הוחלט בערוץ 10 לדחות את מועד עלייתה לשידור של "נבחרת ישראל", והתכנית אשר מועד עלייתה המקורי נקבע לסוף אפריל, תחל שידוריה ככל הנראה במהלך חודש מאי.

פרג' השתתף במספר תכניות טלוויזיה, הצגות תיאטרון בסרטי קולנוע. בין היתר השתתף בשתי עונות של התכנית "שבוע סוף", שגם אותה כמו את "נבחרת ישראל" הפיק יואב גרוס כן יצר ושיחק, יחד עם אילן רוזנפלד ועודד פז, בסדרת הטלוויזיה לילדים "הפיג'מות" אשר שודרה בערוץ הילדים במשך שבע עונות.

זוהר יעקובסון, המייצגת את פרג' אמרה בתגובה :"קובי קיבל הצעה ואנו מקווים כי בימים הקרובים תמסר תשובה".

בין לחץ לתחושת הקלה

מדובר בתקופה לא קלה עבור הפקת "נבחרת ישראל" שהעבודה עליה נמשכת כבר חודשים ארוכים. עזיבתם של שני הטאלנטים המובילים וכן של כמה עובדים בהפקה ערערה את הבטחון בתכנית: "הבעיה העיקרית היא שצוות השחקנים אינו מתאים לתוכן של התוכנית " אמר גורם המקורב להפקת התוכנית, דני גבע לדוגמא אינו שחקן קומי, הוא אינו יודע לעשות חיקויים. יש פה סוג של התעלמות מהחומר האנושי הקיים", מקורבת אחרת ציינה כי לא ברור אם יש לתוכנית רעיון בכלל. גורמים אחרים ציינו כי הפיילוטים פשוט לא היו מוצלחים. עוד אומרים הגורמים כי התכנון בהפקה היה לצלם פיילוט אחד לתכנית, אולם נוכח התוצאה ה"לא מלהיבה" כדבריהם, הוחלט לצלם פיילוט נוסף.

לא כולם פסימים. לדברי גורמים בהפקת התכנית, בינתיים העסקים כרגיל ואין תחושת לחץ במערכת: "המערכת עובדת כרגיל והתוכנית תעלה, למרות המשברים שעברנו", אמר גורם המקורב להפקת התוכנית: "תפקיד אחד כבר אוייש", אומר אותו גורם ביחס לצירופו של ירון ברובינסקי כמנחה התוכנית במקומו של ליאור אשכנזי.

גם גורמים אחרים במערכת ציינו כי הדחייה היא מובנת נוכח האירועים האחרונים וכי ישנה אווירה של עבודה בהילוך גבוה: "צריך להיכנס לפרופורציה", אמר אחד מהם, "אמנם עזבו פה שמות מוכרים, אבל זוהי תוכנית עם מספר רב של משתתפים". גורם אחר ציין כי בהפקה דווקא הביעו את שביעות רצונם מהפיילוטים שצולמו והדבר עולה גם מתגובות של קבוצות המיקוד שנעשו לתוכנית. אותו גורם ציין כי העזיבות הביאו דווקא לתחושת הקלה במערכת, דבר שניכר גם בתגובת ערוץ 10 לעזיבתו של יצפאן בה נאמר כי " לאור התנהלותו של יצפאן במהלך הפקת התוכנית, אנחנו מברכים על עזיבתו".

מערוץ 10 נמסר :"אנו עושים את השינויים את הנדרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully