וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הביקורת ברשות אימצה את מסקנות מבקר המדינה

אמילי גרינצווייג

27.4.2011 / 17:51

המבקר מתח בדו"ח ביקורת על התנהלות מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר, שהופיע בפני הוועדה. הוועד המנהל ברשות השידור ידון בנושא בישבתו הבאה

‏ועדת הביקורת של רשות השידור אימצה את מסקנות דו"ח מבקר המדינה שעוסק ברשות. לדיון המיוחד שהתקיים הבוקר זומן מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר. הוועדה גיבשה את המלצותיה אשר יוצגו בישיבת הוועד המנהל, שתתקיים ביום שני הקרוב. במקביל קרא יו"ר הרשות, אמיר גילת, לפעול לתיקון הליקויים העולים מהדו"ח.

דו"ח הביקורת המלא יונח על שולחן הכנסת בחודש מאי, במסגרת הדו"ח השנתי הכולל של מבקר המדינה. אולם כבר לפני חודשיים נחשפו עיקרי הדו"ח, במכתב ששלח המבקר לראש הממשלה בנימין נתניהו. בין היתר התייחס המבקר לפעילותו של מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, בתחום כוח האדם וטען כי הן נעשו לכאורה תוך התעלמות מהוראות הדין והנוהל: "בהתנהלות זו היה כדי להטמיע ברשות השידור תרבות ניהולית קלוקלת. אין להשלים עם הליקויים שהועלו בתחום זה – המצביעים על כשל ארגוני" כתב המבקר.

עוד כתב המבקר כי יש להרחיק כל שיקול פוליטי מנושא מינוי חברי מליאת הרשות וכי יש לפעול לתיקון מוקדם של חוק רשות השידור על מנת להבטיח את מעמדה העצמאי של הרשות.

מרשות השידור נמסר בתגובה :" ועדת הביקורת בראשותו של יעקב בורובסקי אכן דנה הבוקר בדו"ח מבקר המדינה, אימצה את מסקנותיו וקביעותיו והעבירה המלצות לדיון בישיבת הועד המנהל הקרובה. יו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת יביא את הנושאים שעלו בדו"ח לדיון בישיבת הועד המנהל וידרוש מההנהלה לפעול לתיקונם תוך הצבת לוח זמנים מוגדר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully