וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את עסקת מעריב

אמילי גרינצווייג

28.4.2011 / 15:41

ההערכות הן כי הליך הרכישה של העיתון על ידי דיסקונט השקעות יסתיים בעוד כחודש וחצי. הממונה קבע כי המיזוג איננו מעלה חשש סביר לפגיעה משמעותית בתחרות

הממונה על ההגבלים העסקיים, פרופסור דיויד גילה, אישר את המיזוג בין חברת דיסקונט השקעות לבין מעריב החזקות, אשר במסגרתו רוכשת דיסקונט השקעות, הנמצאת בבעלות IDB הנמצאת בשליטתו של נוחי דנקנר. מדובר בצעד נוסף לקראת סיכום החתימה על עסקת מעריב, כאשר ההערכות הן כי הליך הרכישה יסתיים בעוד כחודש וחצי.

"נמצא כי המיזוג איננו מעלה חשש סביר לפגיעה משמעותית בתחרות" נכתב בהודעה הממונה, בה צויין כי במסגרת הבדיקה אותה ערך הממונה, נבחנה השפעת המיזוג על הפרסום ברשת האינטרנט כמו גם על הפרסום בעיתונות הכתובה. הממונה הבהיר עם זאת כי "כל התקשרות של מעריב למתן שירותים, או קבלתם, ממתחרה שלה, מאדם קשור אליו, או מאדם המעניק למתחרה שירותים דומים, עלולה לעלות כדי הסדר כובל הדורש את אישור מערך ההגבלים העסקיים". על החלטתו של הממונה ניתן לערער תוך 30 יום.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, באחרונה התקבלה פניה במשרד הממונה על נושא העברת ההפצה של העיתון מעריב לחברת בר הפצה. הנמצאת בבעלותם של עידו ברגמן ובועז דקל. בר הפצה היא שמפיצה בין היתר את ידיעות וגלובס. עם זאת, טרם התקבלה בקשה לאישור מהלך שכזה במשרד הממונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully