וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות במעריב יתכנסו לאשר את הרכישה ב-23 במאי

אמילי גרינצווייג

2.5.2011 / 17:39

עסקת רכישת החברה על ידי דיסקונט השקעות קרובה לחתימה, ח"כ לשעבר לנגנטל מונה לדירקטור חיצוני במעריב. ובינתיים במהדורת סוף השבוע של העיתון: אודטה נשארת

האסיפה הכללית של בעלי המניות של מעריב תכונס ב-23 במאי על מנת לאשר את עסקת רכישת העיתון, זאת לאחר שבשבוע שעבר אישר הממונה על ההגבלים העסקיים, פרופסור דיויד גילה, את המיזוג בין חברת דיסקונט השקעות לבין מעריב החזקות.

אתמול הודיעה קבוצת מעריב על מינוי של חבר הכנסת לשעבר ד"ר נחום לנגנטל כדירקטור חיצוני. על פי חוק החברות, כל חברה ציבורית חייבת בכהונתם של שני דירקטורים חיצוניים לפחות, אשר להם אין זיקה כלכלית לחברה, או להנהלה העסקית של החברה בה הם מכהנים כדירקטורים. מינוי לנגנטל כדירקטור היה חיוני לאפשור אישור העסקה. במקביל, על פי הודעת החברה לבורסה אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הפועל באר שבע, שכיהנה בחצי השנה האחרונה כדירקטורית מטעמו של זקי רכיב, הודיעה על התפטרותה.

שינויים נוספים חלים במעריב בתקופה האחרונה כאשר בין היתר בוטלה עזיבתה של אודטה שוורץ את מעריב, זאת למרות ששוורץ היתה צפויה לעזוב את העיתון במסגרת גל הפיטורים והקיצוצים. שוורץ כותבת בעיתון מאז שנת 2003.

ממעריב סירבו להתייחס לנושא. אודטה שוורץ מסרה בתגובה :"אני מאוד מאוד אוהבת לכתוב ולשנע לעולם את המדור שלי. כמו שאמרתי גם בפרסום הקודם, יש לי תוכניות עסקיות חדשות בצנרת, שלא קשורות במעריב. אבל אני מאוד שמחה שהצליחו להציל את העיתון".

בתוך כך הוחלט במעריב על הפסקה של מכירת מנויים רק למהדורת סוף השבוע של העיתון. לוואלה! ברנז'ה נודע כי לקוחות שהתקשרו למוקד המנויים של העיתון בבקשה להצטרף למנויי סוף השבוע התבשרו כי הוחלט להפסיק את המהלך. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לפני כחודש עם תחילת הפצת מהדורת סוף השבוע החדש של מעריב, במסגרתו התווספו המגזינים "את" ו"רייטינג" למהדורה, הוחלט בעיתון להציע לציבור את המנוי המצומצם במחיר של כ-49 שקלים לחודש.

ממעריב נמסר: " סוף השבוע הגדול הוכיח את עצמו והציבור הביע את אמונו בתוכן של מעריב. מכירות מנויי סוף השבוע היו הרבה מעבר לתכנון המקורי ובעקבות כך הוחלט בהנהלת מעריב לקדם את מכירות המנויים המלאים של העיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully