וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקלאר: "שידור הפיינל פור ביום הזיכרון הוא אבסורד"

אמילי גרינצווייג

5.5.2011 / 14:35

מנכ"ל רשות השידור יוצא למתפרצת נגד ערוץ 10: טלוויזיה ציבורית לא צריכה לשדר את המשחק גם אם הוא נגמר כמה דקות לפני שמתחיל יום הזיכרון"

"שידור גמר הפיינל פור בערוץ 10 ביום הזיכרון הוא אבסורד, ומהווה ביטוי לטלוויזיה שהפכה את הבידור לחזות הכל", כך אומר מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר במהלך כנס כנרת לתקשורת חברה וסביבה.

עוד אמר שקלאר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה: "טלוויזיה ציבורית לא היתה צריכה לשדר את המשחק גם אם הוא נגמר מספר דקות לפני כניסת היום. לא יכול להיות שההתייחסות ליום תהיה משעה שמונה בערב, יום הזיכרון מתחיל במהלך היום, והאופן שבו הפכו אותו, כמו גם את יום השואה, לריטואל דתי שנכנס רק בדקה מסויימת הוא אבסודרי".

גמר הפיינל פור יערך ביום ראשון הקרוב, ערב יום הזיכרון, החל בשעה 17:30. ערוץ 10, אשר רכש את זכויות השידור בטלוויזיה הודיע כי ישדר את המשחק עד לשעה 19:45 ולאחר מכן יעביר את השידור לטקס יום הזיכרון. מאידך, ברשות השידור, אשר לה זכויות השידור של המשחק ברדיו, הוחלט לוותר ולא לשדר את המשחק.

דובר ערוץ 10 מסר בתגובה :"זה מעט מטריד שאדם שעומד בראש ארגון השידור הציבורי מנסה להרוויח נקודות תדמיתיות על גב יום הזיכרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully