וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הפיינל פור ישודר עד 19:45 במידת הצורך

אמילי גרינצווייג

7.5.2011 / 16:35

למרות הוראת הרשות השניה לערוץ 10 להפסיק את שידור המשחק כבר ב-19:30, אומרים בערוץ 10 כי ישדרו עד 19:45: ”מובן מאליו שבשום פנים ואופן לא נחלל את יום הזיכרון”

הרשות השנייה הורתה לערוץ 10 להפסיק את שידור גמר הפיינל פור בשעה 19:30, זאת לאחר שהערוץ הודיע על שידור המשחק עד לשעה 19:45. גורמים בערוץ אומרים כי במידה ויהיה צורך להמשיך ולשדר את המשחק הוא ישודר עד 19:45.

גמר הפיינל פור, אליו העפילה מכבי תל אביב, יתקיים הערב, ערב יום הזיכרון. המשחק, אשר הוקדם לבקשתה של מכבי תל אביב, יחל בשעה 17:30. יצויין כי אורכו של משחק גמר יורוליג ממוצע עומד על שעה ו-50 דקות, והמשחק צפוי להסתיים עד השעה 19:30.

מערוץ 10 נמסר בתגובה :"כבכול שנה גם השנה אנו מכבדים בשידורינו את יום הזיכרון. כבכול שנה, נשדר בערב יום הזיכרון את הטקס הממלכתי הפותח את יום הזיכרון, נשדר את עצרת 'שרים בכיכר' ולאחריה את הסרט המרגש 'ניר, יש לך בת' המביא את סיפורו המדהים של ניר לקריף, מנספי התרסקות מסוק צה"ל ברומניה. מובן מאליו שבשום פנים ואופן לא נחלל את יום הזיכרון".

גם ערוץ ספורט5HD המשדר את המשחק, יסיים את שידוריו בשעה 19:30, בעקבות הנחייה של מועצת הכבלים והלווין. יו"ר המועצה, ניצן חן, הנחה את HOT ו-yes לקטוע את שידורי הספורט עם תחילתו על פי חוק של יום הזיכרון בשעת השקיעה המדויקת - 19:27 שעון ישראל, ולא יאוחר מ – 19:30. עם כניסת יום הזיכרון ידרשו ערוצים אלה כאמור, לחדול משידוריהם ולעבור לנוהל שידורים ההולם ימי זיכרון ואבל לאומיים, ללא תלות בהתרחשויות במשחק. כתוצאה מהנחייה זו, גם משחק הכדורגל בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי, שישודר בספורט 1, יסיים את שידוריו בשעה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully