וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלות מאוקראיינה

אמילי גרינצווייג

9.5.2011 / 11:15

פורמט הסדרה "בטבעת זו", של ערוץ 10 בהפקת באזז הפקות, נרכש על ידי STB רשת טלוויזיה מסחרית באוקראינה. אבי ארמוזה: "ישנה עליה חדה בהתעניינות של מדינות מרכז ומזרח אירופה"

פורמט הסדרה "בטבעת זו" נרכש על ידי STB רשת טלוויזיה מסחרית באוקראינה. הפורמט שיצרו נתי אדלר, עדו צוקרמן ובאזז טלוויזיה והופק על ידי חברת באזז הפקות, הופץ בפסטיבל מיפ האחרון על ידי חברת ארמוזה פורמטס. הרשת האוקראינית צפויה להתחיל בהפקה פנימית של הפורמט כבר בתקופה הקרובה. ארמוזה פורמטס מכרה אופציות להפקת הפורמט במספר מדינות, כאשר המרכזיות שבהן הנן צרפת וספרד.

בטבעת זו הנה סדרה דוקומנטרית החושפת זוגות המתמודדים עם קשיים בחיי הנישואין ומעודדת אותם לעבוד עליהם. עונתה הראשונה של בטבעת זו, אותה הנחתה גלית גוטמן, שודרה בפריים טיים של ערוץ 10 וזכתה לממוצע צפיה של 10.5%. בימים אלו מסיים הערוץ את הפקת העונה השניה של התוכנית, אשר מיועדת לשידור בקיץ.

כן רכשה הרשת פורמט נוסף המופץ על ידי ארמוזה, ולא שודר בארץ, בשם "till our parents do us part". סדרה המתעדת את המפגש הראשוני בין זוגות נשואים, הבאים מרקע שונה, לבין הורי בני זוגם.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, אמר: "אנו רואים עליה חדה בהתעניינות של מדינות מרכז ומזרח אירופה בפורמטים, כאשר אוקראינה משמשת ככוח החלוץ של התנועה הזו. אנו שמחים מאוד על השותפות עם STB בשני הפורמטים החשובים האלו החוקרים את הסוגיות העיקריות בחיי הנישואין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully