וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן אומץ

אמילי גרינצווייג

17.5.2011 / 17:32

"ווייפאאוט" יורדת לפעם בשבוע ותשודר רק ביום שישי, מול "אל תפיל את המיליון" של קשת. בשלישי תשודר תכנית הבידור המתמהמהת של ערוץ 10 "נבחרת ישראל בטלוויזיה"

"נבחרת ישראל בטלוויזיה" ,תוכנית הבידור החדשה של ערוץ 10 תעלה לשידור ביום שלישי ה-24 במאי ותשודר בשעה 21:00, עליית התוכנית נדחתה לאחר פרישתם של ליאור אשכנזי ואלי יצפאן. בצוות התוכנית, אותה ינחה ירון ברובינסקי, נמצאים גם מיקי גבע, דני גבע, נתי קולגר, ענת מגן סבו, קובי פרג', יניב ביטון ויפעת אסולין. את התוכנית מפיקה חברת ניהול פלוס של יואב גרוס ובני מנשה
ועורך ארז אבירם.

בעקבות עליית התכנית, תשודר "ווייפאאוט ישראל", בימי שישי בלבד. התכנית בהגשת טל ברמן ואביעד קיסוס, זכתה לנתוני רייטינג מרשימים. בפרק ההשקה ביום שלישי שעבר, מוצאי יום העצמאות, צפו 20.8% ממשקי הבית היהודיים, כאשר ממול ברשת שודרה תכנית ההשקה של "101 דרכים לעוף משעשועון" בהנחייתו של עופר שכטר, אשר זכתה ל-23.7%. התכנית השניה של "ווייפאאוט" שודרה ביום שישי, יום שידור של זכיינית ערוץ 2 קשת, מול ההשקה של "אל תפיל את המיליון", בהגשת ארז טל. טל זכה ל- 20.1% ואילו "לווייפאאוט" נרשמו 10.3%, כמחצית מנתון ההשקה, אך יותר מפי 2 ממוצע הפריים טיים של ערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully