וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה הגדול בקקטוס הזהב: גיתם BBDO

עדי דברת-מזריץ

26.5.2011 / 10:57

זכה ב-2 פרסי גרנד קקטוס, ו-12 מדליות. את רוב המדליות קיבל המשרד עבור עבודה למסטיק "הובה בובה.מדליות נוספות קיבל המשרד עבור קמפיין של מפעל הפיס "אראלה תתקשרי אלי"

"הסלוגן של סוכנות BBDO הוא 'קריאטיב קריאטיב קריאטב' ואנחנו משקיעים את כל מרצנו כדי לממש את האמירה הזו וזה לא קל. לפני שנתיים היינו מקום שני ושנה שעברה אף במקום נמוך יותר (מקום חמישי. ע.ד.מ), אך בנחישות ובשיתוף פעולה עם לקוחות כמו ריגלי, מפעל הפיס ואופיס דיפו, ב.מ.וו, הצלחנו לעשות את זה", כך אמרה ל-TheMarker מיכל המאירי, מנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO, שזכה במספר הנקודות הגבוה ביותר בתחרות הפרסום 'קקטוס הזהב'. "אנחנו גאים כי הרבה מהעבודות שזוכות בקקטוס זוכות לאחר מכן בפרסים גם בתחרויות שנערכות בעולם ואני בטוחה שנראה גם בפסטיבל קאן הלימה עם תוצאות הקקטוס".

גיתם BBDO קיבל בסך הכל 46 נקודות על 19 מדליות - 2 פרסי גרנד קקטוס, חמש מדליות זהב, 5 מדליות כסף, 5 מדליות ארד ו-2 מדליות בקטגוריה החדשה "קראפט". את רוב המדליות קיבל המשרד עבור עבודה למסטיק "הובה בובה". מדליות נוספות קיבל המשרד עבור קמפיין של מפעל הפיס "אראלה תתקשרי אלי".

קטגורית "קראפט" החדשה הוענקה לעבודות שהביצוע שלהן היה יוצא דופן ברמתו הגבוהה.

במקום השני, עם 44 נקודות מספר הנקודות, התמקם משרד באומן בר ריבנאי, שעלה מהמקום השלישי בשנה שעברה, עם מדליות עבור עבודות לפלאפון, וקמפיין הוופלים בפלות של שטראוס טראוס ועוד.

באומן בר ריבנאי קיבל 2 מדליות זהב, 8 כסף, 14 ארד, מדליית קראפט וגרנד קקטוס.

המשרד הגדול ביותר מקאן אריקסון המתמקם השנה במקום השלישי עם 40 נקודות בפער של 4 נקודות מבאומן בר ריבנאי.

משרד הפרסום אדלר חומסקי נותר גם השנה במקום הרביעי עם 25 נקודות ואחריו שלמור אבנון עמיחי עם 24 נקודות.

סיכום ניקוד המדליות בתחרות חושב על-פי המפתח הבא: 1 נקודה עבור מדליית ארד, 2 נקודות עבור מדליית כסף, 3 נקודות עבור מדליית זהב/קראפט ו-5 נקודות עבור גרנד קקטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully