וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת השיווק של מאי: איילת צרפתי-רוזן

אמילי גרינצווייג

29.5.2011 / 13:54

איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"ל חטיבת החטיפים של אסם, בזכות המהלך להחדרת בייגלה שטוחים וביסוס מעמד החברה בקטגוריית הבייגלה

איילת צרפתי רוזן, מנכ"ל חטיבת החטיפים באסם נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש מאי, בזכות המהלך להחדרת בייגלה שטוחים וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה.

עם כניסתה של איילת צרפתי רוזן, לתפקיד מנכ"ל חטיבת החטיפים באסם, לפני שלוש שנים, תפס בייגלה אסם 17% מהשוק, עם שלושה מוצרים בלבד, וללא השקעה בפרסום. לצורך בחינת הפוטנציאל העסקי בקטגוריה, בנתה רוזן תכנית פעולה בחטיבת החטיפים, שהתבססה על מחקרים וסקרי שוק, שהוכיחו כי קיימת דרישה לבייגלה של אסם וכי השוק צמא לחדשנות בתחום. ניסיונות, טכנולוגיות מזון חדישות, קו ייצור חדש ומבחני טעימה הביאו לאחר שנה וחצי לחדשנות פורצת דרך בעלת פוטנציאל שוק רחב – בייגלה שטוחים.

בעקבות החידוש והקמפיין הטלוויזיוני מוצרי בייגלה אסם ובראשם בייגלה שטוחים, הגיעו חודש לאחר ההשקה למקום ראשון עם נתח שוק של 50% ועברו את בייגל בייגל שהוביל את השוק כולו ונשאר עם נתח שוק של 36% בלבד.

איילת צרפתי רוזן, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, מכהנת שלוש שנים בתפקידה כמנכ"ל חטיבת החטיפים באסם, ו-11 שנים בחברה. לפני תפקיד זה היתה מנהלת השוק המקצועי של אסם, מנהלת השיווק של השוק המקצועי ומנהלת יחידה עסקית בסידס.






.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully