וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא טרור

אמילי גרינצווייג

6.6.2011 / 16:15

חברי תא כתבי המשטרה זועמים על שורת ההנחיות של דובר המשטרה הנכנס הלל פרטוק. הכתבים פנו למפכ"ל בטענה כי הן מקשות על עבודתם

דובר המשטרה החדש הלל פרטוק רק נכנס אתמול (ראשון) לתפקיד והוא כבר נאלץ להתמודד בחזית הסוערת של תא כתבי המשטרה. עם כניסתו לתפקיד הודיע פרטוק על ריכוז כלל פעילות הדוברות תחתיו. לטענת גורמים המעורים בפרטים, פרטוק הנחה את כלל דוברי המשטרה כי מעתה אין לענות לכתבים אלא באמצעות המייל בלבד, הודעות לתקשורת, בכללן מבצעים ואירועים גדולים, יועברו ראשית דרכו וכי ככלל, הדוברים יבצעו את תפקידם רק מול המקומונים כאשר יתר ההתנהלות מול גופי התקשורת תעשה דרכו.

הדברים קוממו את תא כתבי המשטרה. חיכוך ראשון בין הצדדים נוצר כבר הבוקר שעה שכתבת המשטרה של גלי צהל, הדס שטייף, ביקשה נתונים על כמות האלכוהול שהמשטרה שפכה בחודש האחרון על פי חוק. הדוברת האחראית על העניין אמרה לה כי הנתונים בידיה, אך על פי ההוראות החדשות רק פרטוק מוסמך לספקם, והוא לא ניתן להשגה. בעקבות זאת החליטו ראש תא כתבי המשטרה איציק סבן מישראל היום וסגניתו עדי מאירי מרשת ב' לפנות במכתב זועם למפכ"ל ולדובר המשטרה. לתדהמת הכתבים, שעה לאחר מכן הורה פרטוק לפרסם את נתוני שפיכת האלכוהול בביפרים לכלל כתבי המשטרה. הכתבים החליטו להחרים את הנתונים בשל ההתנהלות הבעייתית.

איציק סבן: "מקווה שדברים כאלה לא יקרו בעתיד"

הדס שטייף אמרה בשיחה עם וואלה! ברנז'ה :"חבל שהדובר לא לומד קודם מה הוא ארגון המשטרה ומה הם צרכיו. הוא אמור לשרת אותנו ולסייע לתדמיתה של המשטרה ולא ההפך. הוא נכנס ברגל גסה לתפקידו שעד היום הוא אפילו לא טרח להשאיר הודעה מסודרת שהוא הדובר החדש. ההוראות על מדיניותו החדשה הודלפו לנו מדוברים שזועמים בעצמם על ה'חוקים' החדשים שיקשו על כולם. הוא מזכיר את התנהלותו של דובר אחר בעבר שהגיע למשטרה מבחוץ ומהר מאוד מצא את עצמו מחוץ לארגון". איציק סבן יו"ר תא כתבים משטרה אמר: "תא כתבי המשטרה הוקם כדי לייעל את שיתוף הפעולה בין הכתבים למשטרה ובכלל זה דובר המשטרה. אני מקווה שמקרים כאלו לא יקרו בעתיד".

דובר המשטרה הלל פרטוק מסר בתגובה לדברים: "אנחנו מנסים לייצר נוהל דוברות מסודר שיביא להסברה אחידה, עקבית וברורה . אם יש טעויות בהתנהלות, נתקן תוך כדי תנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully