וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם בן עוזב את התכנית "דיבור ישיר" בקשת

אמילי גרינצווייג

28.6.2011 / 9:42

לאחר שהחריף את התבטאויותיו הוחלט בקסטינה תקשורת להשעות את מנחם בן מהשתתפות בתכנית, בן בתגובה הודיע על עזיבתו: "'דיבור ישיר' היא תוכנית עלובה שאותה ניסיתי לחלץ מעליבותה"

העיתונאי והמשורר מנחם בן הושעה גם מהשתתפות בתכנית "דיבור ישיר" שמפיקה קסטינה תקשורת עבור זכיינית ערוץ 2 קשת.

בן הוזמן בתחילת השבוע לברור במשרדי חברת ההפקה, בעקבות קריאתו לחקיקה נגד הומוסקסואלים והלחץ הציבורי שנוצר בעקבות דבריו, שהביאה בסופו של דבר גם לביטול טורו במגזין רייטינג של מעריב. בשיחה זו הובהר לבן כי דבריו אינם מקובלים על קשת ועל ההפקה. למרות הדברים בחר בן להחריף את התבטאויותיו בכלי התקשורת ולפיכך הוחלט להשעות אותו עד להודעה חדשה. בתגובה הודיע מנחם בן כי לא ישוב להגשת התכנית, בה הוא משתתף מאז עלתה לאוויר.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר מנחם בן: "הדבר שנטען הוא שאמרתי שצריך להכניס הומוסקסואלים לכלא, מה שמעולם לא אמרתי והוא דיבה מוחלטת. במקום לתת לי אפשרות להגיב על הדיבה בתכנית בה אני משתתף, העדיפו בקשת להשעות אותי. לגמרי מתוך פחדנות ועדריות ובלי קשר לעובדות.

"'דיבור ישיר' היא תוכנית עלובה מטבעה שאותה ניסיתי לחלץ מעליבותה. התוכנית מנוהלת על ידי בחור מוגבל שמצורף אליו בחור עממי ולא מבריק כמו אלירז שדה. ניסתי להוציא אותה חדשים ארוכים מהעליבות הזאת אבל איבדתי מזמן את הטעם לתוכנית. צירוף הפחדנות של קשת ואי ההגינות הבסיסית כלפי יחד עם החתרנות המטומטמת והפחדנית של גואל, כשכולם פועלים מתוך קנאה וסוג מסויים של טיפשות – הובילו לכך שפשוט אין לי עניין לחזור לתוכנית".

מאיר קוטלר, סוכנו של אלירז שדה מסר בתגובה: "בשפתו ובלשונו של הגאון מנחם בן, 'כל הפוסל במומו פוסל'".

"אני מאוד מאוד אוהב את מנחם ופשוט נשבר לי הזין, אני הולך לצייץ על זה", הגיב רן שריג בשיחה עם וואלה!. "אני חושב ש'דיבור ישיר' לא כל כך תסתדר בלעדיו. הם הציעו לו שיצא לחופש לשבוע חופש ויחזור, מן מדיניות השעיה שהתקשורת סוחבת מימי גל"צ, והוא לדעתי נעלב מזה ואמר שאם הם לא רוצים אז לא צריך. אני מאוד מאוד אשמח שמנחם יחזור, יש מקום לדעות שלו".

מנחם בן היה צריך לעזוב את "דיבור ישיר"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully