וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים את VOD

אמילי גרינצווייג

2.8.2011 / 12:43

"TLV - עושים את תל אביב" זוכה, שבועיים לאחר ההשקה, ללמעלה מחצי מיליון הזמנות. גורמים בהפקת הסדרה לא מרוצים מהחלטת ערוץ 10 להשיק את התכנית מול חצי גמר "כוכב נולד"

העונה החדשה של "TLV – עושים את תל אביב" רושמת יותר מחצי מיליון הזמנות ב-HOT VOD, שבועיים בלבד מיום עלייתה לאוויר. העונה החדשה משודרת במקביל ב-HOT בידור ישראלי ובערוץ 10. ב-HOT בידור משודרים מדי שבוע שלושה פרקים חדשים, ובערוץ 10 משודר מדי מוצאי שבת פרק שבועי. למרות הבאזז, גורמים בהפקת התוכנית אינם מרוצים מהשיבוץ של התכנית בערוץ 10 וטוענים כי השיבוץ, מול חצי גמר וגמר כוכב נולד, לא נתן הזדמנות אמיתית לצפייה בתוכנית. התכנית זכתה ל-2.3% כששודרה מול גמר "כוכב נולד" לפני כשבוע וחצי.

עונת הבכורה של "TLV – עושים את תל אביב", ששודרה בקיץ שעבר, עוררה עניין תקשורתי וציבורי רב, זכתה לנתון גבוה של 3 מיליון הזמנות ב-HOT VOD. זכויות השידור של הפורמט, שפותח בחברת "אבוט רייף המאירי", בשיתוף יעלי אבנרי ושחר ברלוביץ', וערוץ HOT בידור ישראלי, נמכרו לשש מדינות באירופה- גרמניה, ספרד, פורטוגל, הולנד, פולין וצרפת.

רינת קליין, מנכ"לית HOT בידור ישראל מסרה: "אנו שמחים שהעונה השנייה של 'TLV – עושים את תל אביב' מצליחה לשחזר ואף להתעלות מעל הישגי העונה הראשונה. אנחנו מייחסים חלק נכבד להצלחה הגדולה למשתתפים הנפלאים של העונה החדשה, וכמו כן לעבודה הרבה שאנחנו משקיעים בזירת הפייסבוק והניו-מדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully