וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זול לעצבן את עידו רוזנבלום

יוני פרוים | צילום: אביב חופי

9.8.2011 / 14:13

עידו רוזנבלום תובע 50 אלף שקל מהבלוגר עומרי חיון, שפרסם ידיעה לפיה חגג במסעדה בזמן ההפגנה בשבת. את כספי התביעה, אם יזכה, הוא מבטיח לתרום למאבק האוהלים. וואלה! סלבס כסאח

מערבולת בביצה: עידו רוזנבלום שיגר היום מכתב תביעה, באמצעות עו"ד מאיר קרוגמן נגד הבלוגר עומרי חיון ואתר "נענע10", בעקבות ידיעה שעלתה אודות הטאלנט במוצ"ש. תחת הכותרת "עידו רוזנבלום מבלה בזמן שיונית מדווחת מההפגנה", כתב חיון: "רוזנבלום בילה, ביחד עם ארבעה חברים במסעדת 'הקצינים' ברחוב הארבעה. רחוק מהבלגן ובלי דיווחי שטח מיונית או חיבור לשידור החי בערוץ 22. הוא החליט לוותר על תמיכה ביונית או במחאה ולבלות ערב כיפי עם חברים ואוכל טוב, כאילו רבע מיליון אנשים לא הזיעו מחום וזעקו במחאה נגד הממשלה". אז זהו, רוזנבלום טוען שהוא דווקא כן היה בצעדת המחאה, ועכשיו הוא תובע 50 אלף שקלים בגין הוצאת דיבה.

יונית לוי, עידו רוזנבלום. נמרוד סונדרס
היא שידרה, והוא דווקא כן היה במחאה. יונית לוי ועידו רוזנבלום/נמרוד סונדרס

במכתב ששיגר היום רוזנבלום באמצעות עורך דינו נכתב: "כותרת הידיעה היא שקר גס, ברוטלי וזדוני. היא מתמצתת את הידיעה ומבקשת לשלוח לקורא מסר משמיץ, צבוע בצהוב עז". בהמשך כתב: "אקדים את המאוחר. מר רוזנבלום השתתף בהפגנה החשובה, כמו מאות האלפים האחרים, פגש עשרות אנשים ממכריו ולבטח נצפה גם על ידי אלפים אחרים". בסוף המכתב, מבטיח עורך דינו של רוזנבלום כי כל הכסף שיתקבל מהתביעה, ייתרם בשמו של עידו לתמיכה בפעילות המחאה החברתית כמו רכישת ציוד.

גם אתם מפחדים להתעסק עם עידו רוזנבלום? בואו לפחד איתנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כותרת צהובה. הבלוגר עומרי חיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

- עמרי חיון, למה ככה כפרה?
"העניין נמצא בטיפול המחלקה המשפטית של נענע 10. בקשר לתרומה - בכל ערב אני נמצא במאהל המחאה וזועק כמו רבים אחרים על קושי המחיה בישראל. אני בחור צעיר שמפרנס את עצמו לבד, אז לקחת ממני, מאותו מעמד בינוני, כסף ולתרום אותו? אכזבת עידו".

מאיר קוטלר, סוכנו של רוזנבלום מסר: "את החוצפה הרשעות והחוסר מקצועיות של עיתונאים מסויימים יש להוקיע. עידו השתתף באופן פעיל בהפגנה, צעד יחד עם המוני מפגינים, ותומך תמיכה מלאה במאבק, הן בטורו האישי בעיתון והן כאחד העם".

וואלה! סלבס מי מתעסקת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully