וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגלית צנעני תישאר במעצר, המשטרה: "סחטה לאורך זמן"

המשטרה הודיעה באופן רשמי לבית המשפט על הכוונה להגיש כתב אישום נגד הזמרת, החשודה בסחיטה באיומים. מעצרה של צנעני הוארך בחמישה ימים נוספים

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: יאיר דניאל)

לבית המשפט השלום בראשון לציון הוגשה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד הזמרת מרגלית צנעני, החשודה בסחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי, באמצעות העבריין מיכאל חזן ובמסגרת סכסוך כספי שהתגלע בין השניים. המשמעות היא שבתוך ימים צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד צנעני וחזן. בנוסף, הוארך מעצרה של צנעני בחמישה ימים נוספים. גם נגד חזן הוגשה הצהרת תובע, ומעצרו הוארך אף הוא בחמישה ימים.

נציג המשטרה בדיון בעניינה של צנעני, פקד אבי אחרק, אמר כי הזמרת "מודעת לחשדות ולעובדות נגדה, לריבוי המעורבים בפרשה ולהסתעפויות הרבות". נציג נוסף של המשטרה, אלון גרוסמן, אמר כי צנעני "ניהלה את הסחיטה לאורך זמן. המשטרה יודעת בדיוק מה קיבלה הזמרת ומתי, ופרטי כתב האישום הועברו לפרקליטות".

פרשת מרגול - כותרות אחרונות
הערכה: כתב אישום נגד צנעני - בימים הקרובים
חשד: מרגלית צנעני ביקשה לסחוט באיומים את האמרגן שלה
נשים יפגינו מול נווה תרצה: "דמה של צנעני הותר"

מרגלית צנעני, מרגול, בבית המשפט בדיון בהארכת מעצרה, אוגוסט 2011. דרור עינב
בדרך לכתב אישום נגדה. צנעני בדיון היום/דרור עינב

באשר לחזן, ציינה השופטת איטה נחמן כי "לאחר שעיינתי בחומר החקירה, נחה דעתי כי קיימות ראיות לכאורה לביצוע העבירות המיוחסות לחשוד. כמו כן נראה כי מתקיימת לכאורה עילה למעצרו של החשוד עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו והיא עילת המסוכנות". מעצרו של חזן הוארך בחמישה ימים.

במהלך הדיון גם תקפה השופטת את עורכי הדין של צנעני על חקירתה. "נראה לבית המשפט כי עיקר החקירה של נציג המשטרה באולם היום, הינה לא לצורכי הגנתו של החשוד, אלא לצורכי תקשורת", אמרה השופטת. גם נציג המשטרה, אלון גרוסמן, קרא בפנייתו לשופטת במהלך הדיון בעניינה של צנעני כי: "לא אנחנו אלה שפנינו לתקשורת", אמר. כמו כן, גרוסמן הכחיש פרסומים לפיהם החוקרים ניסו לשבור את רוחה של הזמרת בעת מעצרה ובמהלך חקירתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צנעני חשודה כי פנתה לארגוני פשע, ובין השאר עלתה האפשרות כי היא פנתה לזה של העבריין המוכר עמיר מולנר, וכן לעבריין שלום דומרני, במטרה שאלה יסייעו לה בסחיטת אטדגי. דומרני, שנגדו מתנהל בימים אלה גם משפט בגין סחיטה ועבירות נוספות שביצע כחלק מהמאבק על השליטה בשוק הגז בדרום, נעצר אתמול ונחקר במשרדי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית על חלקו בפרשה. היום יובא אף הוא לדיון בהארכת מעצרו. גם בנה של צנעני, אסף לביא-צנעני, נעצר בחשד למעורבותו בסחיטה, ואתמול שוחרר למעצר בית. גם שדר הטלוויזיה ירון אילן נחקר בפרשה.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 10:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully