וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את גלי לב - חיימוב

14.9.2011 / 13:11

תחקירנית של מהדורת החדשות המרכזית, עובדת בריכוז הכתבים של חדשות ערוץ 10

גיל: 29

מה בעצם אני עושה? במסגרת העבודה אני לוקחת חלק בתכנון המהדורה של מחר, נמצאת בקשר יומיומי עם הכתבים, ועובדת על תחקירים למהדורה. המטרה היא למצוא זוויות חדשות לאירועים השוטפים, ולנסות "להמציא" פולואפים מעניינים. העבודה היא בעיקר בדסק, אבל יש גם יציאה לשטח, עבודה עם מצלמות נסתרות והשתתפות בימי צילום. בשנתיים האחרונות צילמתי וערכתי גם כתבות בעצמי והשתתפתי בתכניות אחרות של הערוץ בעקבות תחקירים שעשיתי (רפי רשף, תכנית הבוקר וצינור לילה).

השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת מהאוניברסיטה הפתוחה

תפקידים קודמים: תחקירנית בתכנית של גאולה אבן "היום בחדשות", ריכוז מערכת במהדורת החדשות של ערוץ 1, תחקירנית במהדורת שישי עם דב גילהר בערוץ 10.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? אחרי ששלחתי קורות חיים לכל תכנית אפשרית, הם הגיעו לבסוף לידיו של אדי אהרונוף, העורך (לצד ישי צ'רניאק) של "היום בחדשות" עם גאולה אבן בערוץ 1. אדי נתן לי את הצ'אנס הראשון וקיבל אותי כתחקירנית לתקופת הבחירות, תפקיד שהוגדר זמני לחודשיים בלבד, אבל בפועל נשארתי שם קרוב לשנתיים.

איפה את בעוד 5 שנים? הייתי רוצה להמשיך בעבודה העיתונאית ולהשתלב ככתבת במהדורת החדשות.

מה אוכלת לצהריים? אני משתדלת לבשל ולהביא אוכל מהבית, אבל בימים של עצלות מזל שיש בטאטי שניצל מעולה.

פרגני למתחרים: למרות שהתחרות של חדשות ערוץ 10 נתפסת בדרך כלל מול חדשות ערוץ 2, גם בגלל שעת השידור השונה של "מבט", כמישהי שהחלה את דרכה בערוץ 1 אני חושבת שהערוץ מציע המון תוכניות איכותיות ויש שם עיתונאים שעושים עבודה נהדרת.



(צילום: נמרוד סונדרס)



---------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה.

גלי לב חיימוב. שי אוקנין
גלי לב חיימוב/שי אוקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully