וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכון להצלחה

אמילי גרינצווייג

25.9.2011 / 13:11

ביום שאחרי גמר "מאסטר שף" בהפקתו, אסף גיל מסכם עונה שניה ומוצלחת: "בשתי העונות הצלחנו ליישם את הפורמט בצורה מאד מוצלחת"

כבוד, תמימות, וחוסר ציניות – אלו שלושת היסודות שמציין מפיק "מאסטר שף" אסף גיל, כשהוא מתבקש להסביר את ההצלחה של הריאליטי של קשת, בהפקתו. משדר הגמר זכה אמש לנתוני צפיה גבוהים ביותר. 46.1% ו-50.4% בפיק בקרב משקי בית יהודים. מדובר בנתון הגבוה ביותר למשדר מאז החלה מדידת הרייטינג, כמיליון ו-400 אלף בני אדם.

אסף גיל. אורי לנץ
אסף גיל/אורי לנץ

ציפיתם לכאלה נתונים?

"לא התעסקנו בספקולציות ולא התרכזנו במספרים. הבעיה שהעסיקה אותי אתמול לא היתה לאיזה מספר נגיע אלא איזה תוכנית נעשה ואיך היא תראה. וזה היה הפוקוס באופן טבעי. אני שמח על נתוני הצפייה בכל העונה, זה פורמט שמוכיח את עצמו בעיקר לא בגלל המה, אלא בגלל האיך. לא רק בגלל הפורמט, זה פורמט מצויין, אבל הוא לא עובד בכל מדינה וכל שפה. מה שהצלחנו לעשות בשתי העונות האלה הוא יישום מאוד מוצלח שלו. זה התבטא גם ברייטינג. כמויות הפרגון שקיבלנו בחודשים ובשבועות האחרונים, אני שועל מספיק ותיק בתחום כדי לדעת מתי אנשים אומרים משהו כשהם רוצים ממני משהו ומתי הם מתכוונים לזה. וכמות הפרגון האמיתי שקיבלנו בחודשים האחרונים היא באמת שוברת כל דבר שהכרתי בעבר ומבחינתי היא לא פחות חשובה מהמספר הזה".

מה הביא להצלחה הזו, מה היה היישום המוצלח של הפורמט?

"מה שעשינו ברמת בחירה והקרדיט הוא משותף שלנו ושל קשת, היה להחליט ללכת על פורמט שנותן קודם כל את המקום והכבוד לעולם הבישול. אנחנו מתייחסים לעגבניה באותה רצינות שאייל שני מתייחס אליה. נותנים כבוד מלא לאוכל ולבישול בלי ציניות. אנחנו נותנים את כל הכבוד לאנשים שמשתתפים בתוכנית. מדובר במתמודדים שכל אחד מהם, להבדיל מתוכניות אחרות, נמצא בתכנית לא כי הוא רוצה להשיג משהו במובן של קריירה חדשה, אף אחד לא רוצה להשיג משהו ברמה החומרית, אנשים באים ממקום טהור. הם אוהבים לבשל, והם רוצים לבוא לתוכנית ושיבואו שפים שיתנו להם פידבק. ובגלל שזה כל מה שהם רוצים נורא קל להתחבר אליהם, אתה לא מרגיש שהם מרוויחים משהו על גבך. ברגע שניתן להם הכבוד המלא, לקהל קל להתחבר אליהם. מצד אחד אנשים בוגרים, עם ניסיון חיים עשיר, קריירות, שכל מה שהם רוצים זה המילה הטובה הזאת. התמימות הזאת של המתמודדים היא שובת לב".

אבי לוי זוכה מאסטר שף. נמרוד סונדרס
זוכה העונה גמר "מאסטר שף" אבי לוי/נמרוד סונדרס

אחרי עונה ראשונה מאד מוצלחת, הגעתם לעונה הזו עם חששות?

"לא היו לנו חששות בכלל. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים ובאף נקודה, גם לא בתחילת העבודה על העונה הזו לא היינו בחרדות או אובדן דרך. לא היינו שם. תמיד יש חשש לאור ההצלחה של העונה הקודמת שהעונה החדשה לא תצליח לשחזר את זה. אני מניח שנהיה באותו מקום לקראת העונה השלישית".

ואיך באמת תתעלו על הרף הזה שהצבתם?

"עושים את מה שאנחנו יודעים לעשות. בעונה הזאת עשינו כמה שינויים קלים אבל מאוד משמעותיים. שינוי אחד היה התוספת של רושפלד, שהוסיף וחיזק את השופטים האחרים. בקריאייטיב של המשימות עשינו כמה שינויים מאוד חכמים ונכונים, לא הפכנו את הפורמט על פיו, ולא שינינו את העניין מהיסוד. לקראת העונה הבאה כשנשב ונתחיל לתכנן אותה נשתדל לעשות את התוכנית כפי שעבדנו עליה עד כה, אפילו ברמת הרוח".

ההאטה בשוק הפרסום השפיעה על העונה הזו?

"לא עלי. רוב העונה כבר היתה מצולמת ובשלבי עריכה מתקדמים כשההאטה בשוק החלה. אז לא ממש נפגענו מזה, יכול להיות שקשת קצת יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully