וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב גרוס בועט לשער

אמילי גרינצווייג

2.11.2011 / 15:23

המפיק יואב גרוס תוקף בחריפות את העיתון ישראל היום, בעקבות ידיעה על ביטל התכנית "נבחרת ישראל בטלוויזיה": "אני מסיק מהידיעה שרגב לא אהב את החיקוי שלו בתכנית"

מחריפה המלחמה בין ישראל היום לבין המפיק יואב גרוס. הבוקר פורסמה בעמוד האחורי של העיתון, כתבה נרחבת שכותרתה "כרטיס אדום לנבחרת ישראל" בה נכתב כי ערוץ 10 יבטל את התכנית זאת בשל נתוני רייטינג נמוכים ועלות גבוהה.

ערוץ 10 אמנם הודיע בשבוע האחרון על הקפאת הפקות רבות,בעקבות המצב הכלכלי של הערוץ, בינהן "נבחרת ישראל בטלוויזיה", אולם בערוץ טוענים בתוקף כי לא מדובר בביטול ומפיק התוכנית, יואב גרוס בעלי חברת ניהול פלוס, תוקף את העיתון, ואת עורכו, עמוס רגב בחריפות: “נדהמתי לפתוח את ישראל היום הבוקר ולקרוא ידיעה שמלאה בשקרים", אמר גרוס בשיחה עם וואלה! ברנז'ה: "אני יכול רק להסיק מכך שעורך העיתון לא אהב את החיקוי שלו שהופיע במספר פרקים של 'נבחרת ישראל'”.

הסכסוך בין העיתון למפיק הוותיק החל עם עליית העונה הראשונה של התכנית, אז התפרסמה בישראל היום ביקורת לא מחמיאה על התכנית. בשבוע שלאחר מכן התווספה לדמויות התכנית גם דמותו של עורך ישראל היום עמוס רגב, בגילומו של מיקי גבע. הדבר הביא לקרע בין ישראל היום לערוץ 10 שבשיאו הפסיק העיתון לפרסם בערוץ.

מישראל היום סירבו להגיב לדברים. מערוץ 10 נמסר :"בשל המצב בשוק הפרסום, אנו נאלצים לבצע היערכות מחודשת במסגרתה הקפאנו שורה ארוכה של הפקות בערוץ ביניהן, לצערנו, גם נבחרת ישראל בטלוויזיה. עונה שניה של נבחרת ישראל בטלוויזיה תעלה לשידור בקיץ 2012. לא נדרוש מישראל היום התנצלות בעמוד הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully