וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור מחרימה את כנס אילת לעיתונות

אמילי גרינצווייג

10.11.2011 / 20:27

ראשי הרשות החליטו שלא להשתתתף באירוע השנתי נוכח "השקרים ואי האמיתות שראשי אגודת העיתונאים מפיצים"

היחסים העכורים בין אגודת העיתונאים בתל אביב לבין הנהלת רשות השידור עלו בימים האחרונים מדרגה כשיו"ר הרשות, אמיר גילת, והמנכ"ל, יוני בן מנחם, סירבו להשתתף בפאנלים בכנס אילת לעיתונות, שמארגנת האגודה.

עורך התוכן של כנס אילת, שלום קיטל, הזמין את השניים, יחד עם חברי הנהלה נוספים, להשתתף בפאנלים במסגרת הכנס אולם במכתב תגובה ששלחו גילת ובן מנחם טענו כי נבצר מהם להשתתף בכנס השנה וזאת נוכח "השקרים, העלילות ואי האמיתות שראשי אגודת העיתונאים מספרים, מעלילים ומפיצים".

בין הנהלת הרשות ואגודת העיתונאים שוררת מתיחות קשה שהתגברה לאחרונה נוכח עתירה שהגישה האגודה לבית המשפט העליון נגד הליך מינויו של יוני בן מנחם למנכ"ל רשות השידור, ועל רקע ההאשמות התכופות שמעלה האגודה כנגד הפוליטיזציה לכאורה ברשות. גורמים ברשות מסרו כי "העובדה שתשובת הרשות בעניין הגיעה לתקשורת כה סמוך לשליחתה מחזקת את ההחלטה". יש לציין שבעבר לקחו חלק נציגי רשות השידור בכנס ואף שידרו משם.

מרשות השידור ביקשו למסור בתגובה את תוכנו של המכתב ששלחו בן מנחם וגילת לקיטל: "תודה על ההזמנה להשתתף בכנס אילת לעיתונות. אנו מסכימים אתך שביטויים כגון: 'דיון מקצועי ומאוזן' ו'במה ראוייה להבעת דעות ובלבד שהדיון הוגן' הינם ערך עליון בכלל ובחום התקשורת בפרט. אולם לאור השקרים, העלילות ואי האמיתות שראשי אגודת העיתונאים מספרים, מעלילים ומפיצים, הם נראים תמוהים. אי לכך נבצר מאיתנו להגיע השנה לכנס. יותר מנשמח להשתתף בכל האירועים של האגודה ברגע שאותם ביטויים נעלים ייחרטו על דגלה ולא רק יעטרו אותה מפעם לפעם".

שלום קיטל אמר בתגובה: "אני מצטער מאוד על תגובתם של ראשי רשות השידור. אני מודע למערכת היחסים בין אגודת העיתונאים לבין רשות השידור, אבל כוונתי הכנה היא לקיים דיון מאוזן והגון בכנס אילת וקשה לי לקבל שגם כאשר יש עימותים חריפים ככל שיהיו אי אפשר לקיים דיון מקצועי. ההזמנה הכנה לראשי רשות השידור להשתתף בכנס ולהביע באופן חופשי את עמדותיהם עדיין פתוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully