וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב: אביב לביא פוטר - מכה לסיקור איכות הסביבה?

אמילי גרינצווייג

28.11.2011 / 16:53

העיתונאי הוותיק, מהחשובים בישראל בתחום סיקור איכות הסביבה, פוטר לאחר ארבע שנים בעיתון. לביא לעורכי העיתון: "החלטה אומללה וכושלת"

סוף העידן הירוק במעריב? עיתונאי איכות הסביבה של העיתון, אביב לביא פוטר לאחר ארבע שנים. פיטוריו של לביא נעשים במסגרת תוכנית ההתייעלות בעיתון, במסגרתה מפוטרים כ-30 עובדים, בהם גם עיתונאים. לביא הוא מחלוצי הכותבים בנושא איכות הסביבה ועל כך גם זכה בפרס פראט לתקשורת ארצית בנושאי איכות סביבה. למרות שישנם כתבים נוספים המסקרים את הנושא, לביא נחשב לעיתונאי המרכזי והבכיר הכותב על ענייני איכות הסביבה.

"ארבע השנים האחרונות היו מסע מוצלח, עבור העיתון, עבורי וגם עבור האינטרס הציבורי, ולכן אני סבור שההחלטה לקטוע את המסע הזה היא החלטה אומללה וכושלת", כתב לביא במייל ששלח לכמה מעורכי העיתון. "אני מקווה שמאחוריה לא עומדים מניעים פוליטיים, כלכליים או אישיים, אבל גם אם היא התקבלה באופן ענייני זה לא הופך אותה לפחות שגויה. הסיפור הוא לא אני; מדובר במכלול שלם של נושאים שהעיתון הזדכה היום באפסנאות על יומרתו להוביל אותם, ענף חשוב שמעריב החליט לכרות היום מתוכו, ענף שעיתון שנפרד ממנו בדעה צלולה בעצם מכריז על כוונתו לדהור אל העבר במקום לנסות לצעוד – עם כל המגבלות הידועות - אל העתיד. וזה חבל. מאוד חבל".

לביא ימשיך להגיש את "יהיה בסדר" בגלי צה"ל כמו גם פינה בענייני סביבה בתוכנית הבוקר של רשת ופינה יומית ברדיו אקו 99FM.

גורמים במעריב ציינו כי מרשימת התפוצה של מייל הפרידה נעדר עורך העיתון, ניר חפץ. ממעריב לא התקבלה תגובה לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully